buy

buy

۴۹ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد سیاست

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 6 صفحه


قسمتی از متن .doc :

دفاع از سیاست اقتصادی دولت در واکنش به انتقادات ضرب‌الاجلی

پس از آنکه داود دانش جعفری 30 ماه پس از انتصاب به وزارت در مراسم تودیع خود یاد انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت کرد و صدر تا ذیل این سیاست ها را به باد انتقاد گرفت، معاون اول رئیس جمهور که به این انتقادات واکنش نشان داد و در سخنرانی خود به آنها پاسخ داد.

به گزارش رجانیوز، اظهارات دانش جعفری که با استقبال شدید رسانه های مخالف دولت نیز همراه شده است، طی مدت وزارت وی سابقه نداشته و در حالیکه پیش از این نیز اخباری مبنی بر تفاوت نظرات وی با دیدگاههای اقتصادی دولت منتشر شده بود، مشخص نیست چرا با وجود این اختلافات عمیق که امروز فهرست بلند بالای آنها از سوی وی بیان شد، تاکنون از دولت کنار نرفته است تا بلکه وزیری که هماهنگ با برنامه های دولت است، سکان اقتصادی کشور را در دست بگیرد.

این موضوع هنگامی عجیب تر است که گفته می شود علیرغم انتقادات دانش جعفری پس از برکناری و حتی گفتگو با هفته نامه ای منتسب به محافل بدسابقه، وی در طول دوران وزارت خود در مقایسه با سایر مردان اقتصادی کابینه کمترین مباحثه را با رئیس جمهور در موضوعات اقتصادی داشته و حتی در جلسات دولت نیز آنچنان که امروز اساس برنامه های اقتصادی دولت نهم را زیر سؤال می برد، ابراز مخالفت چشمگیری از او دیده نشده است.

با این حال، پرویز داودی اگرچه عصر امروز قصد آن نداشت که تودیع و معارفه اقتصاد خوانده های کابینه با خاطره ناخوشی برگزار شود اما اظهارات دانش، وی را مجبور کرد در دفاع از سیاست های اقتصادی دولت، نطق کند.

معاون اول رئیس جمهوری با طرح این پرسش انتقادی که چرا انصافها را کنار گذاشتیم و منصفانه قضاوت نمی کنیم، آغاز سخن کرد و موفقیتهای اقتصادی دولت را تشریح و اعلام کرد: رشد اقتصادی ایران از 5.5 درصد سال 83 به 6.9 درصد در سال 86 رسید.

به گزارش مهر، پرویز داوودی در مراسم تودیع داوود دانش جعفری و معارفه حسین صمصامی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، حضور و فعالیت در دولت نهم را توفیقی برای خود دانست و رضایت خودرا از خدمت به دولت و ملت ابراز کرد.

چشم انداز 20 ساله

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه چشم انداز 20 ساله کشور خط حرکتها در کشور را مشخص کرده، مهمترین اولویتهای کشور براساس این سند را اجرای سیاستهای واگذاری و خصوصی سازی، رشد تولید، ثروت، کارآیی، واگذاری کارها به مردم، توسعه علمی، توسعه روابط عمومی در سطح بین الملل، مبارزه با مفاسد اقتصادی، توسعه خصایص اخلاقی و کرامت انسانی و توسعه فرهنگی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان دولت موظفیم درتمام مسیرهای مذکور حرکت کنیم تا به اهداف تعیین شده برسیم، تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف، ابزارها و سیاستهایی را اتخاذ کرده ایم اما هر سیاستی منافع و هزینه ای دربر دارد.

اجرای عدالت

داوودی با طرح این سئوالات که آیا می توانیم در بودجه های جاری حقوق فرهنگیان، پول بنیاد شهید و جانبازان، بودجه نیروهای مسلح و غیره را در نظر نگیریم، تصریح کرد: هر تصمیم گیری اقتصادی از جمله اجرای عدالت و رفاه بازنشستگان هزینه های جاری را به دنبال دارد.

به گفته وی دولت با مجموعه های این چنینی رو به رو می شود و باید برای اجرای آن تصمیم گیری نماید که این تصمیم قطعا هزینه هایی را در بردارد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه 3 سال تلاش دولت نهم در عرصه های مختلف بر اساس شاخصها، گفت: همواره با این انتقادات روبه رو هستیم که فلان سیاست اشتباه است و باید سیاست دیگری جایگزین شود. اما باید به تمام مجموعه با انصاف نگاه کرد.

وی به تلاشهای دولت در ابعاد مختلف همچون برقراری عدالت از طریق تشکیل صندوق مهر امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این صندوق تاکنون توانسته 65 هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کند.

سهام عدالت

وی با بیان اینکه ما دولتمرد هستیم و معلم اقتصاد در یک کلاس درس اقتصاد نیستیم، گفت: واگذاری سهام عدالت دارای چندین بعد از جمله افزایش واگذاری ها، واگذاری سهام به محرومترین اقشار و شناسایی اقشار آسیب پذیر جامعه است. بنابراین اگر دستگاه اجرایی آن فعال نبود، در عوض یک سال و چند ماه عملیاتی شدن این کار امکانپذیر بود؟

وی ادامه داد: در طول یک سال و نیم 15.6 میلیون نفر سهام عدالت دریافت کردند، بنابراین آیا به جز این است که تلاش وافر و روزافزون در دولت برای این کار صورت گرفته است.

برقراری نظام حقوق پلکانی معکوس

وی با اشاره به این موضوع که بارها و بارها از بدنه دولت این پیام به ما می رسید که حقوقها عادلانه نیست، تصریح کرد: حجم عظیمی از تقاضاها با چنین مضمونی به ما ارسال می شد، اما هم اکنون با برقراری نظام حقوق پلکانی معکوس شاهدیم که نظام حقوقها تا حدود زیادی تعدیل شده است.

سفرهای استانی

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به استقبال مردم از رئیس جمهور در سفرهای استانی گفت: اگر دولت نهم در طول دو سال و اندکی فعالیت بد عمل کرده، این استقبال عظیم از رئیس جمهور چه معنایی دارد.

افزایش سفرهای نوروزی

وی همچنین به افزایش 30 درصد سفرهای نوروزی سال 87 نسبت به نوروز 86 اشاره کردو گفت: کسی به سفر می رود که قدرت خرید وی افزایش یافته است.

نظرسنجی آمریکایی ها

وی گفت: بر اساس آمار سنجی مردم در منطقه خاورمیانه، ایران و آمریکا توسط نظرسنجی خود آمریکایی ها در این خصوص که کدام کشور برای مردم بیشترین خطر را دارد، این پاسخ به دست آمده که 76 درصد مردم معتقدند که خطر برای مردم از جانب آمریکا و بعد از آن رژیم اشغالگر قدس است و تنها 6 درصد معتقد بودند که ایران خطرآفرین است.

فناوری هسته ای

وی ادامه داد: بر اساس این نظرسنجی 90 درصد مردم معتقد بودند که فناوری هسته ای ایران خوب است و تهدیدی برای سایر کشورها نیست.

داوودی با طرح این سئوال که آیا می شود ما بر علیه مردم بد کنیم و باز هم محبوبیت مان افزایش یابد؟ گفت: دولت برای مردم ایران عزت آورد و این عزت را در بین مردم ناآگاه دنیا آشکار کرد.

اقدامات دولت

وی در بیان اقدامات دولت گفت: تاکنون 575 هزار طرح صنعتی به مرحله قرارداد با نظام بانکی رسیده و یک میلیون و 100 هزار شغل ایجاد شده است.

کاهش نرخ بیکاری

وی یکی از اقدامات اساسی دولت را کاهش نرخ بیکاری عنوان و تصریح کرد: کاهش نرخ بیکاری مهم است یا تورم؟ برهمین اساس، جلو بردن هر سیاستی هزینه ای دارد.

وی ادامه داد: اقدامات در حالی انجام گرفت که تهدیدات دانشگاهی موج می زند و اقتصاددانان هر روز یک چیزی می گویند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تصمیم گرفته که با جمیع شرایط به نحوی عمل کند که بودجه عمرانی را 2.5 برابر کرده و به صنایع زود بازده 20 هزار میلیارد تومان تزریق کند.

رشد اقتصادی

وی یکی از نقاط بارزی که همواره مورد انتقاد قرار می گرفت را رشد اقتصادی ذکر کرد و گفت: این مطلب عنوان می شد که دولت ضد رشد است، در حالی که رشد اقتصادی طی سالهای اخیر افزایش یافته و از 5.5 درصد سال 83 به 6.9 درصد در سال 86 رسیده است، بنابراین دولت چگونه ضد رشد عمل کرده که رشد اقتصادی افزایش یافته است. چرا انصافها را کنار گذاشتیم و منصفانه قضاوت نمی کنیم.

افتتاح 4 هزار و 101 طرح در دهه فجر 86

وی از افتتاح 4 هزار و 101 طرح در دهه فجر سال 86 خبر داد و گفت: از سال 79 تاکنون 142 هزار و 876 پروژه عمرانی در کشور آغاز شده است. 70 درصد کل پروژه ها نیز با اختصاص اعتباری بالغ بر29 هزار میلیارد تومان در دولت نهم آغاز شد که 52 درصد پروژه های آغاز شده در دولت نهم در عرض دو سال و چند ماه خاتمه یافته است.

وی ادامه داد: از میان حدود 143 هزار پروژه عمرانی که از سال 79 آغاز شده 43 پروژه و طرح مربوط به دولتهای قبلی است که 46 درصد آنها یعنی 19 هزار و 886 طرح در همان دولت ها خاتمه یافته است.

داوودی خاطرنشان کرد: چون نقدهای شدیدی به دولت می آید، ما ناچاریم به این نقدها پاسخ دهیم؛ به همین دلیل این آمارها را اعلام می کنیم.

معاون اول رئیس جمهوری با طرح این پرسش که چرا انصافها را کنار گذاشتیم و منصفانه قضاوت نمی کنیم، موفقیتهای اقتصادی دولت را تشریح و اعلام کرد: رشد اقتصادی ایران از 5.5 درصد سال 83 به 6.9 درصد در سال 86 رسید.

پرویز داوودی در مراسم تودیع داوود دانش جعفری و معارفه حسین صمصامی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی،همچنین در خصوص تورم در کشور گفت: متوسط نرخ تورخ در دوره سالهای 68 تا 75 حدود 22.8 درصد، بین سالهای 76 تا 83 حدود 15.5 درصد، سال 83 حدود 13.8 درصد، سال 84 حدود 12.1 درصد، سال 85 حدود 13.6 و هم اکنون به حدود 18 درصد رسیده است.

وی افزود: این در حالی است که بودجه عمرانی کشور 2.5 برابر شده و نرخ بیکاری کاهش یافته و این کاهش، هزینه هایی را در بردارد.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد سیاست

تحقیق در مورد سیاست ...

تحقیق در مورد افترا ونشر اکاذیب 12 ص

تحقیق در مورد افترا...

پاور پوینت در مورد قبضة مالکیت و تجدید ساختار

پاور پوینت در مورد قبضة مالکیت...

تحقیق در مورد اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم 10 ص

تحقیق در مورد اعمال...

آیین کار جهت تعیین ضریب ته نشینی زلنی برای گندم و آرد

آیین کار جهت تعیین...

تحقیق در مورد سیاست گسترش ناتو به شرق و تاثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن 9 ص

تحقیق در مورد اعجاز علمی...

پاور پوینت در مورد فرایند تنظیم سند حسابداری

پاور پوینت در...

آنفلوانزای مرغی

آنفلوانزای مرغی...

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن 8 ص

تحقیق در مورد اعجاز...

سولوشن و مسیر برای حل مشکل میکروفن huawe p6

سولوشن و مسیر برای...

تحقیق در مورد سوره نحل با ترجمه

تحقیق در مورد...

آنزیم 23 ص

آنزیم 23 ص...

تحقیق در مورد اطلاعات فنی در مورد سیم پیچی موتورهای سه فاز

تحقیق در مورد اطلاعات فنی در...

پاور پوینت در مورد فسیل یا سنگوارهدرس علوم پایه پنجم

پاور پوینت در...

تحقیق در مورد سیاحت در قیامت نفخ صور

تحقیق در مورد سیاحت در...

تحقیق در مورد اصول و مبانی اخلاق پیامبر ص 11 ص

تحقیق در مورد...

آندایزینگ آلومینیوم

آندایزینگ آلومینیوم...

تحقیق پیشینه تاریخی و ارزیابی گذشته و حال آبزی پروری سردابی در ایران

تحقیق پیشینه تاریخی و ارزیابی گذشته و...

تحقیق یک مدل تصادفی مربوط به تصمیمات استراتژیک

تحقیق یک مدل تصادفی...

تحقیق در مورد اضطراب صحبت کردن در برا بر جمع

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سوره حشر آیه 5 تا 7

تحقیق در مورد سوره حشر...

آنتی اکسیدانها 17ص

آنتی اکسیدانها 17ص...

تحقیق در مورد اصول نه شرقی و نه غربی امام خمینی

تحقیق در مورد اصول نه شرقی...

تحقیق سازگارکننده ها برای آلیاژهای پلیمری

تحقیق سازگارکننده ها برای آلیاژهای پلیمری...

تحقیق ساخت ربات ها

تحقیق ساخت ربات ها...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام

تحقیق در مورد...

آنتالپی

آنتالپی...

سولوشن و مسیر برای حل مشکل لایت huawe p6

سولوشن و مسیر برای حل مشکل...

تحقیق در مورد سوره المائده آیه 6 12ص

تحقیق در مورد سوره المائده...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام 12 ص

تحقیق در مورد اصول تغذیه...

تحقیق جامعه شناسی ارتباطات

تحقیق جامعه شناسی...

تحقیق تخمین پارامترهای احتمال

تحقیق تخمین پارامترهای احتمال...

پاور پوینت در مورد عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار

پاور پوینت در مورد عوامل شیمیایی...

تحقیق جلوه هایی از سیره اخلاقی پیامبر

تحقیق جلوه هایی از سیره اخلاقی...

تحقیق احزاب رسمی، احزاب پنهان

تحقیق احزاب رسمی، احزاب پنهان...

تحقیق احکام حج

تحقیق احکام حج...

تحقیق در مورد اصلاحات ساختاری آموزش و پرورش درمانی بر دردهای کهنه

تحقیق در مورد...

آمیب اوگلنا پارامسی

آمیب اوگلنا ...

تحقیق در مورد سوره آل عمران

تحقیق در مورد سوره آل عمران...

تحقیق در مورد اصلاح نژاد دام

تحقیق در مورد اصلاح نژاد...

تحقیق احتیاجات روحی کارگر

تحقیق احتیاجات روحی کارگر...

آموزش پرورش و تولید میگو 17 ص

آموزش پرورش و تولید میگو ...

تحقیق احتمال شرطی

تحقیق احتمال شرطی...

تحقیق اثرات ورزش و فعالیت جسمانی

تحقیق اثرات ورزش و فعالیت جسمانی...

تحقیق اثر متقابل فقه و اخلاق در یکدیگر

تحقیق اثر متقابل فقه...

تحقیق اثار تاریخی هفت تپه

تحقیق اثار تاریخی...

تحقیق در مورد سورة نور آیه 58 15 ص

تحقیق در مورد سورة نور آیه...

تحقیق اثر شلاقی در زنجیرة تأمین

تحقیق اثر شلاقی...

تحقیق در مورد قارچ 78 ص
تحقیق در مورد قاره آسیا
تحقیق در مورد فیزیک و فلسفه 34 ص
تحقیق در مورد قاجـاریه کم
تحقیق در مورد فیزیولوژی بالینی 25 ص
GPS چگونه کار می کند؟
تحقیق در مورد کودتای 28 مرداد
تحقیق در مورد کربن
تحقیق در مورد نقش دین در کاهش جرایم 11 ص
تحقیق در مورد روغن زیتون
تحقیق در مورد شبدر قرمز
تحقیق در مورد چاپ افست
تحقیق در مورد تفسیر سوره ملک
تحقیق در مورد روانشناسی تحقیق ، تربیت کردن (برقراری نظم ، انضباط و مقررات)
تحقیق در مورد هدف امام حسین از قیام عاشورا 30 ص

کلمات کلیدی :اول رئیس جمهور وزار امور اقصادی برقراری نظام حقوق نظام حقوق پلکانی هزار میلیارد ومان حقوق پلکانی معکوس معاون اول دول نهم درصد سال رئیس جمهور رشد اقصادی اول رئیس اقصادی دول اقصادی جمهور اقصادی افزایش معاون اشاره هزینه پروژه داوودی واگذاری
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود پروژه راه اندازی گتابفروشی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 30

مقدمه :‌

طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر می‌باشد که مالکیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 38 متر دایر می‌باشد مکان این مغازه واقع در رجائی شهر کرج می باشدکه با توجه به بافت جمعیتی از روند رو به رشدی در رابطه با کسب درآمد برخوردار است

خدماتی که این مغازه ارائه می‌کند شامل فروش انواع لوازم التحریر اداری مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی فروش انواع کتاب ادبی،رمان، روان شناسی ،کمک درسی، کنکوری وهمچنین فروش انواع بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی ساعات کاری این مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 می‌باشد.

مشتریان 1-1coustoner

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در کل کارپردازان شرکت ها بانک ها موسسات علاقمندان کتاب و همچنین کودکان ودر کل هر فردی روزی کاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود یک رقیب قدیمی در نزدیکی مغازه حرکت کند ونامطمئنی وجودداشت ولی در ادامه با تکمیل کردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین رفتن رقیب از آن محل جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا کرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است که کار را به جایی برسانیم کد مشتری محل خرید خود را در جه اول مغازه ما بداند این امر سر نمی شود با تلاش وکوشش فراوان در تهیه وتکمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر

1-2Managemert مدیریت: مدیریت این مغازه برعهده خودم می‌باشد که دراین امر یک نفر بصورت تمام وقت کمک می‌کند و برای افرایش انگیزه در او یک حقوق ثابت بعلاوه یک درصد از فروش را برایش در نظر گرفته ام که موجب می‌شود تلاش بیشتری انجام دهد در رابطه با سابقه کار من از سال 76 مشغول به این کار هستم وتقریبا یک سابقه کاری خوب دارم در رابطه با شاخص های کلید ی مالی طرح باید ذکر چند عامل را یادآور شوم که یک به یک به آن می پردازیم

key to succesعوامل کلیدی موفقیت1-3

1-جوری جنس:

چون در این شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستیم باید سعی شود که مشتری بطور کامل لوازم خود را تهیه کند وبه چند مغازه مراجعه نکند این باعث می‌شود که مشتری بطور ثابت از یک جا خرید کند در صنف لوازم التحریر به تنهایی هفت هزار قلم جنس است که اگر تنوع این محصولات را به آن اضافه کنیم متوجه خواهیم شدکه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستیم ک این البته بجز عناوین کتاب ولوازم جانبی است پس ابتدا باید یک برنامه ریزی برای تهیه جنس و گرفتن نمایندگی از شرکت های صاحب محصول کرد که ما با گرفتن نمایندگی از 5 شرکت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقی اقلام از بازار رسمی بر رفع نیاز مشتری های خود کرده ایم

2-مذاکره با شرکتها –مدارس وکارخانجات بانک ها دفاتر مهندسی مطب های پزشکی ومجتمع های تجاری مبنی بر تهیه اجناس مورد نیاز آنها با قیمت کمتر وارسال به محل سعی در فروش اجناس عمده با سود کمتر که بخش وسیعی از فروش مغازه به مشتریانی اینچنین بستگی دارد

3-تبلیغات بصورت نایلون های فانتزی، پخش تراکت، هدایای تبلیغاتی واهدای آنها بصورت رایگان به مشتری وغیره

4-برخورد مناسب با مشتری وعمل این شعار که همیشه حق با مشتری است.

5-قیمت مناسب

داشتن تابلو –قفسه های شیک ومرتب ویترینها واستندهای تبلیغاتی وکلا محیطی مناسب برای عرضه و فروش جنس

این عواملی به اختصار شرح آن داده شده میتواند باعث پایداری فروش وتضمین سود داشته باشد

سرمایه در گردش+ سرمایه ثابت= سرمایه گذاری

000/000/125=000/000/25+000/000/100=

اگر ما سود سالانه سرمایه گذاری خود را 15 درصد فرض کنیم به رقم 000/750/18 تومان در سال می رسیم واگر فروش روزانه 000/250 تومان در روز وسود 25 درصد را در نظر بگیریم به عدد 000/800/22 می رسیم واگر هزینه آب ،برق، تلفن وشاگرد را سالانه 000/800/2 در نظر بگیرید باز به سودی بیش از سودبانکی کشور می رسیم با این تفاوت که در بانک هر ساله از ارزش پول کاسته می‌شود ولی نرخ مغازه که همان سرمایه ثابت شما می‌باشد. هر سال بر آن افزوده می‌گردد

2-0 :خلاصه ای از شرکت:

در قستمهای قبل اشاره شد که این مغازه از سال 1376 شروع به کار کرده است. در زمینه لوازم التحریر ،‌کتاب، بازی فکری و سرگرمی ونوار فعالیت می‌کند و اصلی ترین تجربه شرکت تهیه









سایر محصولات :
دانلود پروژه راه اندازی گتابفروشی

دانلود پروژه راه اندازی گتابفروشی ...

دانلود کاربرد هیدرولیک و پنوماتیک در صنعت

دانلود کاربرد هیدرولیک و...

تحقیق در مورد کف پای صاف Foot 14ص

تحقیق در مورد کف پای صاف...

مقاله آب سنگین

مقاله آب سنگین...

کارآموزی دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی، فناوری پورتال و مدیریت .

کارآموزی دفتر IT سازمان مرکزی تعاون...

دانلود قوانین ترمودینامیک

دانلود قوانین ترمودینامیک...

مقاله آب رسانی و پالایش آب در ایران باستان

مقاله آب رسانی و...

دانلود پروژه خلاقیت

دانلود پروژه خلاقیت...

تحقیق در مورد کـنترل علفهای هـرز

تحقیق در مورد کـنترل علفهای هـرز...

مقاله آب درمانی

مقاله آب درمانی...

دانلود قانون هوگ

دانلود قانون هوگ...

شناخت قطعات کامپیوتر .

شناخت قطعات کامپیوتر ....

تحقیق در مورد کربوهیدرات

تحقیق در مورد...

مقاله آب درمانی در زندگی آپارتمانی

مقاله آب درمانی...

دانلود پروژه جهانگردی

دانلود پروژه جهانگردی...

مقاله آب بند ها

مقاله آب بند ها...

دانلود قانون هوک

دانلود قانون هوک...

تحقیق در مورد کرم ابریشم

تحقیق در مورد کرم...

مقاله آئین مانی و مانویت

مقاله آئین مانی و مانویت...

شرح فرآیند واحد الفین پتروشیمی مارون .

شرح فرآیند واحد الفین پتروشیمی...

دانلود پروژه تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص

دانلود پروژه تهیه کیک اسفنجی و کلوچه...

دانلود فنر

دانلود فنر...

مقاله آئین کار پیشگیری و مقابله با نشت گاز آمونیاک در سردخانه ها

مقاله آئین کار...

تحقیق در مورد کربن 33 ص

تحقیق در مورد کربن...

دانلود طرح توجیه فنی، اقتصادی و اشتغالزایی طرح

دانلود طرح توجیه فنی، اقتصادی و اشتغالزایی...

دانلود عیب یابی خودروهای انژکتوری

دانلود عیب یابی خودروهای انژکتوری...

کارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در شهر .

کارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در شهر ....

تحقیق در مورد کجا و چه وقت نمی‌آموزیم؟ 94 ص

تحقیق در مورد کجا...

دانلود پروژه تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص

دانلود پروژه تعریف واژه ها و اصطلاحات...

دانلود کارآموزی شرکت ساخمانی

دانلود کارآموزی شرکت ساخمانی...

دانلود طرز کار موتور اتومبیل

دانلود طرز کار موتور اتومبیل...

تحقیق در مورد کانی

تحقیق در مورد کانی...

معرفی شرکت رنگین پروفیل کویر .

معرفی شرکت رنگین پروفیل کویر ....

دانلود پروژه تعریف کسب و کار 36 ص

دانلود پروژه تعریف کسب...

دانلود طرز کار ترمز ABS

دانلود طرز کار ترمز...

دانلود کارآموزی چاپخانه

دانلود کارآموزی چاپخانه...

دانلود پروژه تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات

دانلود پروژه تحولات تکنولوژی...

گزارشی ازبازدید مهدکودک آریا .

گزارشی ازبازدید مهدکودک...

تحقیق در مورد کاروانسرا

تحقیق در مورد...

موضوع پاورپوینتتاملی بر جایگاه و منزلت امیرمومنان علی

موضوع پاورپوینتتاملی بر جایگاه...

دانلود طراحی قالب

دانلود طراحی قالب...

دانلود کارآموزی انگل شناسی و قارچ شناسی

دانلود کارآموزی انگل...

کارآموزی، رشته شیمی کاربردی، کنترل فیزیکی و شیمیایی دارو .

کارآموزی، رشته شیمی کاربردی، کنترل فیزیکی...

دانلود پروژه تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص

دانلود پروژه تامین مالی طرحهای تامین...

مقاله آئین بودا و زندگى نامه او

مقاله آئین بودا و زندگى...

دانلود کارآموزی جهاد

دانلود کارآموزی جهاد...

تحقیق در مورد کاربرد مینی تنیس در آموزش مبتدیان و ورزش مدارس

تحقیق در مورد کاربرد مینی تنیس...

دانلود پروژه تأسیس دفتر بیمه 18 ص

دانلود پروژه تأسیس دفتر...

کارآموزی، شهرداری امام خمینی، عملکرد واحد روابط عمومی .

کارآموزی، شهرداری امام خمینی، عملکرد واحد روابط...

دانلود ضریب ثابت فنر

دانلود ضریب ثابت فنر...

دانلود مقاله کامل درباره تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات
دانلود پروژه کامل درباره تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی
دانلود پروژه کامل درباره تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون
دانلود پروژه کامل درباره تأسیس دفتر بیمه
دانلود مقاله کامل درباره ترمیم وتقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی
دانلود مقاله کامل درباره چغارت
دانلود مقاله کامل درباره چالشهای مسکن و تراکم ساختمانی
دانلود مقاله کامل درباره چالشهای مسکن و تراکم ساختمانی 53 ص
دانلود مقاله کامل درباره پیش بینی تغییرات خصوصیات فیزیکی بتن
دانلود مقاله کامل درباره پمپ های آبرسانی
دانلود مقاله کامل درباره پمپ حرارتی20
دانلود مقاله کامل درباره پمپ حرارتی
دانلود مقاله کامل درباره پلی گون زمین فوتبال
دانلود مقاله کامل درباره پلی گون زمین فوتبال 23 ص
دانلود مقاله کامل درباره پله
دانلود مقاله کامل درباره پلها 20 ص
دانلود مقاله کامل درباره پل و ساختار آن
دانلود مقاله کامل درباره پل ها و انواع آن
دانلود مقاله کامل درباره پل ها و انواع آن 11 ص
دانلود مقاله کامل درباره پروژه راه سازی 32 ص
دانلود مقاله کامل درباره پروژه استاتیک 19 ص
دانلود مقاله کامل درباره پروزه عناصر و جزئیات ساختمان
دانلود مقاله کامل درباره راه های آسفالته
دانلود مقاله کامل درباره راه های مقاوم سازی ساختمان ها 22 ص
دانلود مقاله کامل درباره راه سازی
دانلود مقاله کامل درباره راه آهن
دانلود مقاله کامل درباره خواص بتن
دانلود مقاله کامل درباره خواص بتن 38 ص
دانلود مقاله کامل درباره خرپا
دانلود مقاله کامل درباره خاک
دانلود مقاله کامل درباره خاک و مکانیک خاک 49 ص
دانلود مقاله کامل درباره خاک شناسی
دانلود مقاله کامل درباره خاک شناسی 92 ص
دانلود مقاله کامل درباره خاکریزی
دانلود مقاله کامل درباره خاک شناسی 15 ص
دانلود مقاله کامل درباره حمل و نقل 18 ص
دانلود مقاله کامل درباره حفر تونل
دانلود مقاله کامل درباره جوشکاری
دانلود مقاله کامل درباره جزوه سنگ شناسی
دانلود مقاله کامل درباره جوش جوشکاری
دانلود مقاله کامل درباره تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی
دانلود مقاله کامل درباره تأثیر شغل والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
دانلود مقاله کامل درباره ضوابط ، استانداردها و شرایط فنی احداث باشگاه تیراندازی ورزشی
دانلود مقاله درباره تاریخچه ورزش هندبال
دانلود مقاله کامل درباره مهدویت در ادیان مختلف
دانلود مقاله کامل درباره طرح آموزش فراگیر فناوری اطلاعات در ایران (مبتنی بر الگوی بین‌المللی ICDL)
دانلود تحقیق کامل درمورد صنعت کاشی
دانلود مقاله کامل درباره اهداف پست بانک
دانلود مقاله کامل درباره دندان
دانلود مقاله کامل درباره تشریح قلب
دانلود مقاله کامل درباره آب
دانلود مقاله کامل درباره مکانیک سیالات
دانلود مقاله کامل درباره رشد و نمو در گیاهان
دانلود مقاله کامل درباره تقسیم سلولی میتوز و میوز
دانلود مقاله کامل درباره عایق های مایع در برق قدرت
دانلود مقاله کامل درباره کاربرد لیزر در سلاح
دانلود مقاله کامل درباره تمدن و فرهنگ ایران بعد از اسلام
دانلود مقاله کامل درباره تک یاخته‌ ها
دانلود مقاله کامل درباره تهویه مطبوع
دانلود مقاله کامل درباره انواع موتورهای احتراق داخلی
دانلود مقاله کامل درباره تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی
دانلود مقاله کامل درباره تهویه مطبوع

کلمات کلیدی :راه انازی گتابفروشی این مغازه میzwnj باش لوازم التحریر فروش انواع سرمایه ثابت گرفتن نماینگی 000 800 مشتری بطور رسیم واگر مغازه میzwnj مشتری لوازم اجناس رابطه التحریر سرمایه انواع
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

تحقیق جامع نفت صنعت توریسم

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

صنعت توریسم

توسعه صنعت توریسم برای کشورهای در حال توسعه که با معضلاتی چون نرخ بیکاری بالا، محدودیت منابع ارزی و اقتصاد تک محصولی مواجه هستند، از اهمیت فراوانی برخوردار است. اقتصاد کشور ما نیز اتکای شدیدی به درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام داشته و متغیرهای کلان اقتصادی با دنباله روی از قیمت جهانی نفت در طول زمان دچار نوسانات شدیدی می شوند. روند حاکم بر متغیرهایی مانند تولید ناخالص ملی، سرمایه گذاری ناخالص، درآمد سرانه و ... در سه دهه اخیر اقتصاد ایران دقیقاً نشان دهنده این موضوع می باشد. از دیگر معضلات اقتصاد ایران، نرخ بیکاری بالاست که با توجه به جوان بودن جمعیت، کشور به شدت نیازمند ایجاد فرصتهای جدید شغلی برای جوانان می باشد. به طوری که طبق برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی و اجتماعی (83-1379) برای حفظ نرخ بیکاری در حد کنونی آن، پیش بینی شده است که باید به طور متوسط سالانه 6 درصد رشد ناخالص تولید ملی و حدود 800 هزار شغل جدید طی این برنامه ایجاد گردد. بنابراین، حداقل به منظور تنوع بخشیدن به منابع رشد اقتصادی و در آمدهای ارزی و همچنین ایجاد فرصتهای جدید شغلی، توسعه صنعت توریسم از اهمیت فراوانی برای کشورمان برخوردار خواهد بود.البته تأکید بر اهمیت صنعت توریسم در ایران از آن جهت است که ایران از نظر جاذبه های توریستی جزء 10 کشور اول جهان قرار داشته و ظرفیت بالقوه بالایی برای گسترش جهانگردی و توریسم بین المللی دارد. در این میان، با توجه به محدودیت منابع تخصیصی برای فعالیتهای مختلف اقتصادی، مطالعه در زمینه اثرات اقتصادی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار خواهد بود و می تواند ابزار قدرتمندی برای تصمیم گیران و سیاستگزاران اقتصادی کشور تدارک ببیند.

همانگونه که ملاحظه گردید، ضرایب فزاینده جزئی تولید برای مخارج توریستهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی به ترتیب برابر 643/1، 639/1، 635/1، می باشد که از این بابت، رتبه سوم را در بین سایر بخشهای اقتصادی کسب کرده اند. از سوی دیگر، بخش هتلها بیشترین سهم از افزایش تولید در اثر مخارج توریستهای خارجی را به خود اختصاص می دهد و رستوران ها و صنایع پوشاک و چرم و ... نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. البته صنایع غذایی، حمل و نقل و سایر خدمات از دیگر بخشهای مهم در جذب تولید ایجاد شده، می باشند.

ضریب فزاینده جزیی درآمد مخارج توریستهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی به ترتیب برابر با 043/1، 042/1، 04/1 می باشد که در بین سایر بخشهای اقتصادی، رتبه دوم را کسب کرده اند. از لحاظ تخصیص درآمد، همچنان هتلها و رستورانها بیشترین سهم از درآمد ایجاد شده از طریق مخارج توریستهای خارجی را به خود اختصاص می دهند.

اگر چه عواید مالیاتی دولت از بابت افزایش مخارج توریستهای خارجی در مجموع مثبت است ولی این حالت در زیر بخشهای اقتصادی یکسان نیست. به طوری که افزایش مخارج توریستهای خارجی باعث افزایش سوبسید پرداختی دولت به بخشهایی مانند صنایع غذایی کشاورزی و خدمات عمومی و سایر می گردد و هتلها که بیشترین سهم از تولید و درآمد ایجاد شده از طریق توریسم را به خود اختصاص می دهد، هیچ مالیاتی پرداخت نمی کند. با این حال رستوران ها، حمل و نقل صنایع پوشاک و چرم و ... بیشترین سهم را در پرداخت مالیاتها و ایجاد عواید برای دولت بر عهده دارند.

از آنجا که قسمتی از تقاضای واسطه ای بخشهای مختلف اقتصادی از طریق واردات تأمین می گردد، بنابراین افزایش تقاضای نهایی در بخشهای مختلف باعث افزایش واردات نیز خواهد شد. چنانکه ملاحظه گردید، حدود 8/4 درصد از ارزش تولید ایجاد شده در اثر مخارج توریستهای خارجی، صرف واردات کالاهای واسطه ای می گردند. در این میان، رستوران ها و صنایع پوشاک و چرم و ... بیشترین سهم از مجموع واردات واسطه ای را به خود اختصاص می دهند.

در اثر مخارج یکسال توریست اروپایی، آمریکایی و آسیایی، به ترتیب 96/17، 89/16 و 43/21 نفر شغل در بخشهای مختلف اقتصادی ایجاد می گردد که هتلها بیشترین سهم را در ایجاد اشتغال دارند. ضریب فزاینده جزیی اشتغال مخارج توریستهای خارجی نشان می دهد که این بخش از لحاظ ایجاد اشتغال در بین سایر بخشهای اقتصادی رتبه چهارم را کسب کرده است.

طبق محاسبات انجام شده، ملاحظه می گردد که درآمد ایجاد شده توسط مخارج توریستهای خارجی با درجه برابری بالایی در بین بخشهای مختلف اقتصادی توزیع می گردد و در مجموع، به نظر می رسد که توسعه صنعت توریسم منجر به عادلانه تر شدن توزیع درآمد شود.

صنعت نساجی









سایر محصولات :
تحقیق جامع نفت صنعت توریسم

تحقیق جامع نفت صنعت توریسم...

دانلود گزارش تخصصی بهبود بخشیدن به ناسازگاری دانش آموز

دانلود گزارش تخصصی بهبود بخشیدن...

تحقیق جامع سیستم های کنترلی و دسته بندی آنها 17ص

تحقیق جامع سیستم های...

تحقیق درمورد آیسی 74LS245

تحقیق درمورد آیسی 74LS245...

فایل تحلیل محتوا کتاب علوم چهارم ابتدایی با روش ویلیام رومی ..

فایل تحلیل محتوا کتاب علوم چهارم ابتدایی...

تحقیق جامع سیستم پیام رسانی صوتی 10ص

تحقیق جامع سیستم پیام رسانی...

تحقیق درمورد آمپلی فایر2

تحقیق درمورد آمپلی فایر2...

تحقیق جامع تزریق پر کنندگی به منظور پایدار سازی خاک های غیر چسبیده

تحقیق جامع تزریق...

دانلود 10 راهکار هوشمندانه برای تقویت حافظه

دانلود 10 راهکار هوشمندانه برای تقویت حافظه...

تحقیق درمورد آموزش ساخت نمایشگر لیزری

تحقیق درمورد آموزش ساخت نمایشگر لیزری...

فایل تحلیل محتوای ریاضی پایه سوم دبستان فصل1تا5 ..

فایل تحلیل محتوای...

تحقیق درمورد آشنایی با آلارم های موجود در پست های فشار قوی 11 ص

تحقیق درمورد آشنایی با آلارم های...

دانلود اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش آموزان سوم به خواندن نماز

دانلود اقدام پژوهی علاقه مند کردن دانش...

تحقیق درمورد آشنائی با گیت های منطقی

تحقیق درمورد آشنائی با گیت های منطقی...

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی ..

فایل تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی...

تحقیق جامع 73ص حسابداری صنعتی

تحقیق جامع 73ص...

تحقیق درمورد آزمایش مقاومت 5 ص

تحقیق درمورد آزمایش...

تحقیق جامع نوشابه گازدار راه ورود بیماریها به سفره خانواده

تحقیق جامع نوشابه گازدار ...

تحقیق جامع عوامل مؤثر بر توزیع درآمد 81ص

تحقیق جامع عوامل مؤثر...

دانلود اقدام پژوهی در مورد ضعف درسی و افت تحصیلی دانش آموزان ششم

دانلود اقدام پژوهی در مورد...

تحقیق درمورد 28ترانزیستور

تحقیق درمورد 28ترانزیستور...

فایل تحقیق در مورد خوب یا بد بودن پیک عید ..

فایل تحقیق در مورد خوب یا بد...

تحقیق جامع نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6

تحقیق جامع ...

تحقیق درمورد 1دیود.DOC

تحقیق درمورد 1دیود.DOC...

تحقیق جامع گزارش کار آموزی سیکل پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان 23 ص

تحقیق جامع گزارش...

دگرگونی تکنولوژی نظامی از ابتدا تا قرن بیست و یک

دگرگونی تکنولوژی نظامی از ابتدا...

تحقیق جامع مکانیزاسیون تولید مجله تحت وب 33ص

تحقیق جامع مکانیزاسیون تولید مجله...

فایل تولید محتوای درس هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدائی ..

فایل تولید محتوای درس هدیه...

گزارش کارورزی 1 رشته علوم تربیتی

گزارش کارورزی 1...

دانلود اقدام پژوهی ریاضی هفتم علاقه مند کردن دانش آموزان به درس

دانلود اقدام پژوهی ریاضی هفتم علاقه مند...

روانشناسی شخصیت محمدرضا پهلوی

روانشناسی شخصیت محمدرضا پهلوی...

تحقیق جامع شیوه بازیگری با توجه به سیستم استانیسلاوسکی

تحقیق جامع شیوه بازیگری...

دانلود مقاله پیرامون پروتکل MOS و کاربرد آن در تحریریه های خبرword

دانلود مقاله پیرامون پروتکل MOS...

تحقیق درباره پیوند کووالانس کئوردینانس

تحقیق درباره پیوند کووالانس...

تحقیق جامع شیوه بازیگری با توجه به سیستم استانیسلاوسکی 41ص

تحقیق جامع شیوه...

تحقیق درباره پیوند شیمیایی

تحقیق درباره پیوند شیمیایی...

دولت سبکری نخستین حکومت ترکان در ایران پس از اسلام

دولت سبکری نخستین حکومت ترکان در...

تحقیق درباره پیوند شیمیایی و انواع آن

تحقیق درباره پیوند شیمیایی و انواع...

تحقیق جامع دو و میدانی 39 ص

تحقیق جامع دو...

دانلود نمون برگ داوری تکنولوژی آموزشی

دانلود نمون برگ داوری تکنولوژی آموزشی...

تحقیق درباره پیمان شکنی و وفای به عهد

تحقیق درباره پیمان شکنی و...

تحقیق جامع تهران و زلزله68ص

تحقیق جامع تهران و زلزله68ص...

دکتر محمد مصدق در سال 1261 هجری شمسی در تهران

دکتر محمد مصدق...

تحقیق درباره پیش نیازهای «HACCP» در صنایع غذایی

تحقیق درباره پیش نیازهای...

تحقیق جامع آمارچند درصد از دانش آموزان سال اول دبیرستان مدرسه اهل البیت تصمیم دارند در رشته ی ریاضی فیزیک 15 ص

تحقیق جامع آمارچند...

تحقیق درباره پــیوندهــای شـیـمیـایـی

تحقیق درباره پــیوندهــای...

خوارزمشاهیان 80 ص

خوارزمشاهیان 80 ص...

تحقیق جامع IDS سیستم تشخیص نفوذ 25 ص

تحقیق جامع IDS سیستم تشخیص نفوذ 25...

دانلود اقدام پژوهی وابستگی دانش آموز کلاس اول به مادرش

دانلود اقدام پژوهی وابستگی دانش...

پاورپوینت حرکت های زمین
پاورپوینت معرفی رشته عمران
فایل فلش حل مشکل خاموشی هنگام تماس سامسونگ G350E
پاورپوینت انواع خرابیهای بتن
پاورپوینت ورزش والیبال
پاورپوینت حرکت های زمین
مقاله در مورد مرگ تا رستاخیز
پاورپوینت سقف تیرچه بلوک
پاورپوینت حرکت های زمین
مقاله استفاده از DNS ویندوز 2000
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق جامع IPv6 30 ص
تحقیق جامع IP آی پی
تحقیق جامع IOSو پیکربندی اولیه روتر و سوئیچ
تحقیق جامع Internet service provider 45 ص
تحقیق جامع internet firewall

کلمات کلیدی :مخارج وریسهای خارجی بخشهای مخلف اقصادی بین سایر بخشهای سایر بخشهای اقصادی افزایش مخارج وریسهای فرصهای جدید شغلی ضریب فزاینده جزیی مخارج وریسهای اروپایی ایجاد فرصهای جدید مخارج وریسهای وریسهای خارجی صنع وریسم بیشرین سهم ایجاد شده بخشهای مخلف اقصادی ایجاد مخارج وریسهای بخشهای وریسم درآمد
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

طراحی فعالیت یادگیری 2 رفع عقب ماندگی تحصیلی

طراحی فعالیت یادگیری 2 رفع عقب ماندگی تحصیلی

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات:10









سایر محصولات :
طراحی فعالیت یادگیری 2 رفع عقب ماندگی تحصیلی

طراحی فعالیت یادگیری...

دانلود پاورپوینت مکاسب محرمه

دانلود پاورپوینت مکاسب محرمه...

دانلود پاورپوینت نظریات توسعه

دانلود پاورپوینت نظریات توسعه...

دانلود پاورپوینت نظارت و کنترل

دانلود پاورپوینت نظارت...

اقدام پژوهی افزایش علاقه دانش آموزان پنجم ابتدایی به ریاضی

اقدام پژوهی افزایش علاقه...

اقدام پژوهی افزایش علاقه دانش آموزان پنجم ابتدایی به ریاضی

اقدام پژوهی افزایش علاقه دانش آموزان پنجم...

اقدام پژوهی افزایش علاقه دانش آموزان پنجم ابتدایی به ریاضی

اقدام پژوهی افزایش علاقه...

اقدام پژوهی افزایش علاقه دانش آموزان پنجم ابتدایی به ریاضی

اقدام پژوهی افزایش...

اقدام پژوهی افزایش علاقه دانش آموزان پنجم ابتدایی به ریاضی

اقدام پژوهی افزایش...

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر هداست موشکهای کروز

دانلود پاورپوینت مقدمه ای...

دانلود پاورپوینت منطق فازی

دانلود پاورپوینت منطق فازی...

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی 2

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری...

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی 2

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی...

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی 2

روایت پژوهی و طرح فعالیت...

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی 2

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری...

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی 2

روایت پژوهی و طرح...

روایت پژوهی و طرح فعالیت یادگیری کارورزی 2

روایت پژوهی و...

دانلود پاورپوینت منابع انرژی در ایران

دانلود پاورپوینت منابع انرژی در ایران...

پودمان 3 تحلیل آثار هنری

پودمان 3 تحلیل آثار هنری...

پودمان 3 تحلیل آثار هنری

پودمان 3 تحلیل آثار هنری...

پودمان 3 تحلیل آثار هنری

پودمان 3 تحلیل آثار هنری...

پودمان 3 تحلیل آثار هنری

پودمان 3 تحلیل آثار هنری...

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی...

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی...

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی...

کارورزی 3 زبان و ادبیات فارسی

کارورزی 3 زبان...

دانلود پاورپوینت موضوع زندگی مورچه ها

دانلود پاورپوینت موضوع...

پودمان 2 خلاقیت هنری

پودمان 2 خلاقیت هنری...

دانلود پاورپوینت مهارتهای فرزند پروری

دانلود پاورپوینت مهارتهای فرزند پروری...

پودمان 2 خلاقیت هنری

پودمان 2 خلاقیت هنری...

پودمان 2 خلاقیت هنری

پودمان 2 خلاقیت هنری...

پودمان 2 خلاقیت هنری

پودمان 2 خلاقیت هنری...

پودمان 2 خلاقیت هنری

پودمان 2 خلاقیت هنری...

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر دستگاههای تصویرگر پزشکی و استاندارد

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر دستگاههای...

اقدام پژهی افزایش یادگیری درس علوم با استفاده از روش های نوین تدریس

اقدام پژهی افزایش...

اقدام پژهی افزایش یادگیری درس علوم با استفاده از روش های نوین تدریس

اقدام پژهی افزایش...

اقدام پژهی افزایش یادگیری درس علوم با استفاده از روش های نوین تدریس

اقدام پژهی افزایش یادگیری درس...

اقدام پژهی افزایش یادگیری درس علوم با استفاده از روش های نوین تدریس

اقدام پژهی افزایش یادگیری...

اقدام پژهی افزایش یادگیری درس علوم با استفاده از روش های نوین تدریس

اقدام پژهی افزایش...

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی...

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی...

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی...

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی...

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی...

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی

پیک نوروزی پایه اول ابتدایی...

دانلود پاورپوینت مقاله نویسی علمی

دانلود پاورپوینت مقاله نویسی علمی...

دانلود پاورپوینت مفاهیم و کاربردهای عملیاتی واقعیت مجازی

دانلود پاورپوینت مفاهیم و کاربردهای عملیاتی...

دانلود پاورپوینت مراکز ربع رشیدی و شنب غازانی در دوره ایلخانی

دانلود پاورپوینت مراکز ربع...

دانلود پاورپوینت معاد و روز قیامت

دانلود پاورپوینت معاد و روز قیامت...

دانلود پاورپوینت مدیریت بر قلبها

دانلود پاورپوینت مدیریت بر...

اقدام پژوهی ترویج مطالعه و کتاب خوانی
اقدام پژوهی ریاضی پایه ی پنجم دبستان افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی تقویت رعایت بهداشت مدرسه
دانلود فایل اقدام پژوهی افزایش علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
دانلود فایل پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی
دانلود فایل گزارش کارآموزی نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور (CCPP)
پاورپوینت در مورد خبرنویسی
پاورپوینت کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
پاورپوینت کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ
پاورپوینت برآورد نیروی انسانی براساس نگرش سیستمی

کلمات کلیدی :راحی فعالیت یادگیری تحصیلی راحی فعالیت عقب ماندگی تحصیلی ماندگی تحصیلی راحی عقب ماندگی راحی فعالیت رفع عقب فعالیت یادگیری تحصیلی راحی ماندگی تحصیلی ماندگی یادگیری فعالیت
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد دلفی 50 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 50 صفحه


قسمتی از متن .doc :

مقدمه

تاریخچه دلفی :

شرکت Borland پس از معرّفی موفّق نسخه Borland Pascal و تکمیل آن با عرضه نسخه

هفتم این زبان برنامه‌نویسی، در حدود سال 1374 ش. شروع به کار بر روی یک ابزار طرّاحی

سریع برنامه‌های کاربردی به نام دلفی نمود. بعد از آن‌که تعیین شد معماری مدل اشیا بهترین

روش اجرای این طرح است، لازم بود که یک زبان برنامه‌نویسی که به مثابه قلب نظام است،

مشخّص گردد.

در آن زمان Borland به عنوان شرکت تولیدکننده بهترین ابزارهای Pascal شناخته می‌شد و

شاید می‌شد آن را کم و بیش مالِک زبان برنامه‌نویسی Pascal دانست. در نهایت، شرکت

Borland تصمیم گرفت که محصول جدید را بر اساس زبان برنامه‌نویسی Pascal تولید کند.

بعد از تطبیق کامل Pascal با مدل اشیا، این شرکت توانست محیط طرّاحی سریع برنامه‌های

کاربردی را اجرا کند؛ البته شاید بتوان گفت که کاری که Borland در تغییر زبان Pascal کرد،

توأم با خطر بود؛ زیرا این زبان مشتری‌هایی داشت که بسیار به آن وفادار بودند و ممکن بود

برخورد خوبی با تغییرات انجام‌شده از خود نشان ندهند و در نتیجه ممکن بود این شرکت جایگاه

ممتاز خود را در بازار Pascal از دست بدهد.

در نهایت اوّلین نسخه دلفی در حدود سال 1374 ش. به بازار ارائه شد و به عنوان فرزند خَلف

Pascal ـ که خود نیز به علّت پیشینه روشن، سادگی، و بالابودن امکانات، توجّه برنامه‌نویسان

زیادی را به خود جلب کرده بود ـ چهره‌ای برتر از خود نشان داد و برنامه‌نویسان زیادی را به

5

سوی خود جلب کرد و به محصولی پرفروش و ابزاری بسیار بحث‌برانگیز تبدیل شد.

در قلب دلفی ،یک کامپایلر (همگردان) پاسکال است . دلفی 7 مرحله دیگری از تکامل همان

کامپایلر پاسکالی است که شرکت بورلند از هنگامی که (17 سال پیش) Anders Hejlberg ،

اولین کامپایلر توربو پاسکال را نوشت مشغول توسعه آن بوده است . طی سالها ، برنامه نویسان

پاسکال از پایایی و موزون بودن و نیز سرعت کامپایل که توربو پاسکال ارائه می دهد ، لذت برده

اند . دلفی 7 نیز از این صفات مستثنی نیست ، کامپایلر آن ترکیبی از یک دهه تجربه کامپایلر و

پیشرفته ترین کامپایلر بهینه ساز 32 بیتی است . با وجود رشد قابل توجه قابلیت های کامپایلر در

طی چندین سال ، سرعت کامپایل به طرز جالب توجهی تنها اندکی کم شده است . علاوه بر این ،

پایداری کامپایلر دلفی می رود تا معیار و نمونه ای برای سایرین باشد .

حال وقت بررسی هر یک از نگارشهای قبلی دلفی می باشد که در اینجا قابلیت های هر نگارش را

به طور مختصر مرور می کنیم :

دلفی 1 :در اولین روزهای DOS ، برنامه نویسان یک انتخاب بین BASIC (آهسته ولی بهره ور) و

زبان اسمبلی (کارا ولی پیچیده) پیش رو داشتند . توربو پاسکال که سادگی یک زبان ساخت یافته و

کارایی یک کامپایلر واقعی را ارائه می کرد ، این فاصله را پر نمود . برنامه نویسان ویندوز1/3

نیز با انتخاب مشابهی، یعنی انتخابی بین یک زبان قدرتمند و سخت (بد قلق) مانند C++ و یک

زبان با کاربری آسان ولی محدود مانند ویژوال بیسیک روبرو بودند . دلفی 1 با ارائه یک

رویکرد اساسا متفاوت به توسعه ویندوز پاسخ داد : تولید توسعه ویژوالی (بصری) ، برنامه های

6

اجرایی همگردانی شده ، DLL ها ، پایگاههای داده ها که همگی با هم یک محیط ویژوالی بدون

محدودیت را تشکیل می دهند . دلفی 1 اولین ابزار توسعه ویندوز بود که یک محیط توسعه

ویژوالی (بصری) ، یک کامپایلر بهینه ساز کد اصلی و یک موتور دسترسی به پایگاه داده های

مقیاس پذیر را تلفیق کرد . دلفی1 اصطلاح توسعه سریع برنامه کاربردی (RAD) را تعریف کرد ترکیب کامپایلر ، ابزار RAD و دسترسی سریع به پایگاه داده ها ، بسیاری از برنامه نویسان

VB را به طرف خود جلب کرد و دلفی در بسیاری از تبدیلها موفق شد . همچنین بسیاری از

توسعه گران Turbo Pascal با گذار به این ابزار یکنواخت و جدید ، دوره جدیدی را آغاز کردند

. Object Pascal (پاسکال موضوعی) آن زبانی نبود که ما بتوانیم در دانشگاه از آن استفاده کنیم

و به راحتی برنامه نویسی نماییم . بسیاری دیگر از برنامه نویسان برای بهره بردن از از الگوهای

طراحی قدرتمند ارائه شده توسط زبان و ابزار دلفی به آن روی آوردند . گروه ویژوال بیسیک در

میکروسافت که تا قبل از دلفی ، رقیب مهمی برای آنها نبود ، اصلا آمادگی چنین چیزی را نداشتند

. ویژوال بیسیک 3 قدیمی ، حجیم و گنگ بود و به هیچ وجه قابل مقایسه با دلفی 1 نبود .در سال 1995 ، شرکت بورلند شکست بزرگی را در دادخواهی شرکت لوتوس به خاطر شباهت

برنامه Quattro با برنامه 3-2-1 تحمل کرده بود . همچنین شرکت بورلند به خاطر رقابت در

بازار برنامه های کاربردی از سوی میکروسافت تحت فشار بود . بورلند با فروش کواتر تجاری

به شرکت ناول ، از بازار برنامه های کاربردی خارج شد و dBase و Paradox را برای توسعه

گران پایگاه داده ها مد نظر قرار داد. در حالی که بورلند سرگرم بازار ابزارهای توسعه گر

ویندوز بود ، میکروسافت مقدار زیادی از سهم سکوی تجاری بورلند در بازار را تصاحب کرد .

7

بورلند با متمرکز کردن دوباره مهارت اصلی خود ، در ایجاد ابزارهای توسعه گر در نظر داشت

تا با دلفی و نگارش جدیدی از Borland C++ ، ضربه ای بزند .

دلفی2 :یک سال بعد ، دلفی 2 تمامی این قابلیت ها را تحت سیستم های عامل پیشرفته 32 بیتی ویندوز 95

و ویندوز NT ارائه داد . علاوه بر این ، دلفی 2 با ویژگیها و کارایی جدید مانند یک کامپایلر 32

بیتی که برنامه های کاربردی سریعتری را ایجاد می کند ، یک کتابخانه موضوعی پیشرفته و

توسعه داده شده ، پشتیبانی پایگاه داده های بازسازی شده ، اداره رشته بهبود یافته ، پشتیبانی از

OLE ، ارث بری فرم ویژوالی (VFI) و سازگاری با پروژه های دلفی 16 بیتی ، بهره وری را

بهبود بخشیده است . دلفی 2 معیاری شد که سایر ابزارهای RAD با آن سنجیده می شوند .در سال 1996 ، مهمترین سکوی ویندوز از زمان ویندوز ./3 (ویندوز 32 بیتی 95) ترخیص شد

. بورلند علاقه داشت تا دلفی را به عنوان برترین ابزار تولید برنامه برای ویندوز ایجاد کند . یک

نکته تاریخی جالب دلفی اینست که قرار بود دلفی 2 ، دلفی 32 نامیده شود تا این حقیقت را که

برای ویندوز 32 بیتی طراحی شده نشان دهد ، ولی نام محصول ، قبل از انتشار به دلفی 2 تغییر

یافت تا نشان دهد که دلفی یک محصول کامل شده است .میکروسافت کوشید تا با ویژوال بیسیک 4 ، با حریف خود مقابله کند ولی ویژوال بیسیک 4 دچار

اختلالاتی مانند کارایی ضعیف ، عدم امکان قابلیت حمل از 16 بیتی به 32 بیتی و کاستی های

طراحی کلیدی بود . با این وجود ، تعداد قابل توجهی از برنامه نویسان بودند که به هر دلیلی به

استفاده از ویژوال بیسیک ادامه دادند . بورلند همچنین علاقه داشت تا دلفی به بازار سرور (خادم)

8









سایر محصولات :
تحقیق در مورد دلفی 50 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد دعا و راز و نیاز 130 ص

تحقیق در مورد دعا و...

کنش پژوهی

کنش پژوهی...

کنش پژوهی

کنش پژوهی...

کنش پژوهی

کنش پژوهی...

کنش پژوهی

کنش پژوهی...

کنش پژوهی

کنش پژوهی...

کنش پژوهی

کنش پژوهی...

تحقیق در مورد مفهوم و ابعاد حجاب در قرآن 57 ص

تحقیق در مورد مفهوم و ابعاد حجاب...

تحقیق در مورد یادگیری درخت تصمیم

تحقیق در مورد یادگیری...

تحقیق در مورد دعای ختم قرآن

تحقیق در مورد دعای...

تحقیق در مورد نقش پوشش مطلوب وحجاب مقبول دربهداشت دوران بلوغ دختران

تحقیق در مورد نقش پوشش...

تحقیق در مورد دستگاه تنفسی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مطالعه روش سنجی 78 ص

تحقیق در مورد مطالعه روش...

تحقیق در مورد نظریه روانی – اجتماعی اریک اریکسون

تحقیق در مورد نظریه روانی –...

تحقیق در مورد دستگاه های شیردوش

تحقیق در مورد دستگاه های شیردوش...

تحقیق در مورد دستگاه تراش و دستگاه فرزو CNC

تحقیق در مورد دستگاه...

تحقیق در مورد بهداشت روان خانواده

تحقیق در مورد بهداشت...

تحقیق در مورد معرفی امنیت زیستی بعنوان روشی برای کاهش بیماریهای عفونی

تحقیق در مورد معرفی...

دانلود پاورپوینت از رودها چه می‌دانید

دانلود پاورپوینت از رودها چه می‌دانید...

تحقیق در مورد تعارضات خانوادگی و پی آمدهای ناشی از آن

تحقیق در مورد تعارضات...

تحقیق در مورد دستور کار آزمایشگاه روش های آبیاری 37 ص

تحقیق در مورد دستور کار آزمایشگاه روش...

تحقیق در مورد آسیب های فضای مجازی و اینترنت

تحقیق در مورد آسیب های فضای مجازی...

تحقیق در مورد دستبافته های قشقایی 30 ص

تحقیق در مورد دستبافته های...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

تحقیق در مورد تاریخچه روانشناسی

تحقیق در مورد...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

تحقیق در مورد مفهوم سرمایه اجتماعی 75 ص

تحقیق در مورد مفهوم سرمایه اجتماعی...

تحقیق در مورد درموردعرفان

تحقیق در مورد درموردعرفان...

تحقیق در مورد بیماریهای تاولی

تحقیق در مورد بیماریهای...

تحقیق در مورد درمان بیماریها با گیاهان دارویی

تحقیق در مورد درمان بیماریها با...

تحقیق در مورد درمان شکستگی ها

تحقیق در مورد درمان ...

تحقیق در مورد معرفی زیرساخت یک شبکه

تحقیق در مورد معرفی...

تحقیق در مورد آلفردآدلر 1870 1937

تحقیق در مورد آلفردآدلر 1870...

تحقیق در مورد الگوی شخصیت سالم از دیدگاه اسلام و مقایسه آن با روانشناسی شخصیت

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ایدز،ایمنی و پایش درمان

تحقیق در مورد ایدز،ایمنی و پایش درمان...

تحقیق در مورد مصرف مواد مخدر در ایران 147 ص

تحقیق در مورد مصرف مواد مخدر در...

تحقیق در مورد درباره ی تعلیم و تربیت و انتخاب معلم

تحقیق در مورد درباره ی تعلیم و...

تحقیق در مورد درخت فندق و درخت گردوی ایرانی 18 ص

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی...

کارورزی 1 علوم تربیتی

کارورزی 1 علوم تربیتی...

کارورزی 1 علوم تربیتی

کارورزی 1 علوم...

کارورزی 1 علوم تربیتی

کارورزی 1 علوم تربیتی...

کارورزی 1 علوم تربیتی

کارورزی 1 علوم...

کارورزی 1 علوم تربیتی

کارورزی 1 علوم تربیتی...

کارورزی 1 علوم تربیتی

کارورزی 1 علوم تربیتی...

تحقیق در مورد سیستم حقوق ودستمزد پارک علم وفناوری خراسان 32 ص
تحقیق در مورد قزلباش
تحقیق در مورد فن‌آوری اطلاعات و اثرات آن بر ساختار سازمان‌ها
تحقیق در مورد فشار خون
تحقیق در مورد حجاب و عفاف
تحقیق در مورد چگالی
پاورپوینت در مورد بیوگرافی استاد شهریار
تحقیق در مورد زیبایی و آراستگی ظاهر از دیدگاه قرآن
پاورپوینت در مورد شیمی الی وعطرها
تحقیق در مورد طوطی پرنده
پاورپوینت در مورد تست های کلیوی
پاورپوینت در مورد بهبود خواص فولاد
پاورپوینت در مورد تورم و دلایل ایجاد آن در اقتصاد ایران
پاورپوینت در مورد فسفر در گاوهای شیری
پاورپوینت در مورد فسفر در گاوهای شیری
پاورپوینت در مورد شیمی آْی و عطرها
پاورپوینت در مورد صد نکته در پایان نامه نویسی
پاورپوینت در مورد شیمی الی وعطرها
پاورپوینت در مورد تست های کلیوی
پاورپوینت در مورد تحلیل الگوریتمها 15 اسلاید
پاورپوینت در مورد تورم و دلایل ایجاد آن در اقتصاد ایران
پاورپوینت در مورد تاریخچه استفاده از بیوایمپلنتها
پاورپوینت در مورد بهبود خواص فولاد
پاورپوینت در مورد بیوگرافی استاد شهریار

کلمات کلیدی :زبان برنامهzwnj نویسی برنامهzwnj نویسی pascal ویژوال بیسیک پایگاه داده برنامه نویسان زبان برنامهzwnj برنامهzwnj نویسی شرک بورلند برنامه های برنامه کامپایلر pascal ویندوز بورلند برنامهzwnj
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 15 صفحه


قسمتی از متن .docx :

آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری و مزایای استفاده از تکنولوژی های جدید سوخت رسانی در خودرو Electronic Fuel Injection سیستم سوخت رسانی برای خودرو به مانند دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی برای بدن انسان ضروری و بسیار حساس است که بایستی انرژی لازم برای استفاده و کار خودرو را فراهم سازد . اما این سیستم های سوخت رسانی چگونه چنین کاری را انجام میدهند ؟ بر چند نوع هستند ؟ مزایا و معایب این نوع سیستم ها چیست ؟ چه نوع سیستمی برای خودرو اقتصادی تر و مناسب تر است ؟ و . . . ده ها سئوال دیگر که ممکن است برای همه ی کسانی که به نوعی با خودرو سر و کار دارند پیش آید . از سال 1383 ساخت خودرو های سواری کاربراتوری تقریبا به حالت تعلیق در آمده است و شرکت ها تنها مجازند از سیستم های انژکتوری برای محصولات خود استفاده کنند . حال آنکه تعدادی از رانندگان قدیمی خودرو همچنان بر استفاده از خودروهای کاربراتوری اصرار می ورزند . اصلا کاربراتور و انژکتور چه تفاوتی با هم دارند ؟ چه کاری انجام می دهند ؟ و کدامیک بر دیگری ارجحیت دارد ؟ و . . . سئوالات مشابه دیگر . در این نوشتار سعی داریم به صورت اختصار با هر دو نوع سیستم سوخت رسانی آشنا شویم و در نهایت با مزایا و معایب هر دو آشنایی پیدا کرده تا بتوانیم به درستی در خصوص استفاده از این سیستم ها در خودرو تصمیم گیری نماییم .کاربراتور چیست ؟کاربراتور مهمترین قطعه در سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری است . وظیفه ی اصلی کاربراتور تهیه مخلوط مناسبی از هوا و سوخت برای شرایط مختلف کار موتور می باشد . یک کاربراتور بایستی خواسته های زیر را برآورده سازد :1 . تهیه مخلوط صحیح هوا و سوخت برای شرایط مختلف کار موتور در زمانی بسیارکوتاه2 . مصرف کم سوخت در وضعیت کار عادی موتور3 . امکان تامین حداکثر قدرت در حالت بار کامل4 . روشن شدن موتور در هر درجه حرارت و کارکرد منظم آن در حالت دور آرام5 . پایداری تنظیم های انجام یافته بر روی کاربراتور برای یک مدت طولانی و امکان تنظیم ها با توجه به شرایط کاری موتور 6 . سادگی ، قابلیت اطمینان و دوام7 . سهولت تعمیر و نگهداریکاربراتور چگونه کار می کند ؟عامل اصلی کار کاربراتور ایجاد مکش ( خلاء ) در روی مجرای خروج سوخت ( ژیگلور ) می باشد .این کار توسط قسمتی از بدنه کاربراتور به نام ونتوری یا گلوگاه انجام می گیرد . ونتوری در حقیقت مقطع کاهش بدنه کاربراتور می باشد . با باز شدن صفحه گاز هوا توسط سیلندر موتور مکیده شده و به داخل کاربراتور جریان می یابد . در هنگام عبور از ونتوری به علت کاهش مقطع عبور ، سرعت هوا افزایش یافته و فشار محفظه ونتوری کاهش می یابد و مکشی ایجاد می نماید که به مراتب از سایر مقاطع کاربراتور بیشتر است . بنابراین چنانچه مجرای سوخت به این قیمت متصل شود ، سوخت مکیده شده و پس از مخلوط شدن با هوا به داخل سیلندر وارد می شود .انواع کاربراتور : کاربراتور ها از نظر جریان هوا به سه دسته تقسیم می شوند :1 . کاربراتور با جریان هوا از بالا به پایین : در این کاربراتور نیروی جاذبه به جریان مخلوط سوخت و هوا به داخل موتور کمک می کند و در نتیجه تغذیه موتور بهتر انجام میشود . علاوه بر آن دسترسی به کاربراتور از نظر فضای تعمیراتی نیز بهتر می باشد . به همین دلیل این نوع کاربراتور برروی اکثر خودروها به کار می رود که می توانند شامل کاربراتورهای یک مرحله ای یا دو مرحله ای باشند . کاربراتور خودروهای نیسان ، پراید ، پژو از این نوع می باشند .2 . کاربراتور با جریان هوا از پایین به بالا : این نوع کاربراتور بیشتر در گذشته به کار گرفته می شده است و علت آن جلوگیری از ورود سوخت به صورت مایع به موتور بود . در حال حاضر با توجه به اینکه این کاربراتور از نظر فضای تعمیراتی از قابلیت دسترسی خوبی برخوردار نیست و علاوه برآن روشن شدن موتور در هوای سرد نیز به خوبی انجام نمی شود ، کاربردی ندارد . کاربراتور خودروهای قدیمی دهه ی 60 19 معمولا از این نوع می باشد .3 . کاربراتور با جریان هوای افقی : مزیت اصلی این نوع کاربراتور ارتفاع کمی است که درزیر درپوش موتوراشغال می کند . این نوع کاربراتور می تواند دارای ونتوری ثابت یا متغیر باشد . کاربراتور خودرو پیکان از نوع کاربراتور با جریان هوای افقی و با ونتوری متغیر می باشد .کاربراتورها عموما از قسمت های زیر تشکیل شده اند :محفظه ی گاز – محفظه ی ساسات – بدنه – محفظه راه انداز – پمپ شتابدهنده که ونتوری در کاربراتورهای یک مرحله ای یا ونتوری ها در انواع دو مرحله ای در بدنه اصلی جای می گیرند . صفحه گاز در محفظه ی گاز و صفحه ی ساسات در محفظه ی ساسات قرار دارند . محفظه ی راه انداز و پمپ شتابدهنده نیز در کاربراتورهای پیشرفته برای جبران بعضی کاستی های کاربراتور های اولیه طراحی و استفاده می شوند .تا دهه 1960 کاربراتور در بسیاری از سیستم های سوخت رسانی استاندارد مورد استفاده قرار می گرفت . در دهه 1970 در طی تحقیقات و نوآوری هایی سیستم EFI که در آن سوخت توسط انژکتورها با کنترل الکترونیکی به مجرای مکش تزریق می گردید به جای کاربراتور در نظر گرفته شد .باید بدانیم که وجود چه معایبی از سیستم های کاربراتوری موجب شده تا با کنار گذاشتن آن سیستم انژکتوری را جایگزین آن نماییم . دو جزء اساسی سیستم های کاربراتوری کاربراتور و دلکو می باشند .کاربراتور ها دو وظیفه اصلی به عهده دارند :1 . مخلوط کردن سوخت و هوا به نسبت ترکیبی مشخص که در هر کاربراتور به عنوان یک پارامتر اساسی تعیین می شود .2 . توزیع سوخت پودر شده به میزان برابر بین سیلندرها .دلکو نیز دو وظیفه اصلی به عهده دارد :1 . تولید برق مبتنی بر مکانیزم کارکرد پلاتین و فیوز ( خازن ‌) دلکو .2 . توزیع برق در روی سر شمع ها در زمان لازم .معایب عمده و ذاتی کاربراتور :با دقت در انجام کار کاربراتور می توان دید علی رغم تمام محاسنی که کاربراتور برای خودرو دارد چند عیب ذاتی بزرگ دارد که چشم پوشی از آنها امکان پذیر نیست از جمله 1 . عدم تناسب میزان مخلوط شدن هوا و سوخت : این میزان ثابت نبوده و به دلیل چگالی نامتناسب این دو ماده که یکی گازی و دیگری مایع است تنها در یک زاویه خاص از دریچه کاربراتور این نسبت رعایت شده و در بقیه موارد این تناسب به هم می خورد .2 . کاربراتور شدیدا وابسته به شرایط محیط است : وابستگی شدید کاربراتور به شرایط محیط به خصوص دما و فشار باعث می شود که به جرات بتوان گفت هیچ خودرو کاربراتوری در حالت تنظیم کامل کار نمی کند .زمانی که یک خودرو کاربراتوری را تنظیم می کنید نا خودآگاه این تنظیم را بگونه ای انجام خواهید داد که فقط و فقط خودرو در همان ساعت و همان مکان تنظیم باشد و به محض تغییر محل یا تغییر ساعت ، خودرو از تنظیم خارج می شود . احتمالا شما در هنگام رانندگی از شهری مانند تهران به شهری دیگر مانند رشت این تغییر رفتار محسوس کاربراتور و بد روشن شدن و تنظیم نبودن خودرو را یا به طور کلی بد روشن شدن خودروهای کاربراتوری در هنگام زمستان و یا صبح زود تجربه کرده اید .3 . عدم توزیع یکسان سوخت به سیلندرها : از آنجایی که کاربراتور وظیفه انتقال یک سیال را به سیلندرها به عهده دارد و این انتقال بدون هیچ دخالتی انجام می شود طبیعی است که به سیلندرهایی که به کاربراتور نزدیکترند سوخت بیشتری منتقل شده و بازده آنها بیش از سیلندرهای دورتر به کاربراتور می باشد . این موضوع باعث ایجاد یک نوع عدم بالانسینگ موتور می شود که در صورت استفاده از کاربراتور اجتناب ناپذیر است .4 . خفه کردن کاربراتور : این مشکل در کلیه کاربراتورهایی که واحد پمپ شتابدهنده دارند دیده می شود که در زمان خاموشی موتور با چند بار فشردن پدال مقداری سوخت وارد سیلندر می شود و کاربراتور فلوت می کند . در حالی که این موضوع در خودروهای انژکتوری اصلا مصداق ندارد .









سایر محصولات :
دانلود تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دانلود تحقیق در مورد آشنایی...

دانلود تحقیق در مورد بر یکی از عناصر خاک 8 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد آثار اقتصادی و تامین هدفهای گزارشگری مال 32 ص

دانلود تحقیق در مورد آثار اقتصادی...

دانلود تحقیق در مورد بر یکی از عناصر خاک

دانلود تحقیق در مورد بر یکی...

دانلود تحقیق در مورد بخش دوم اسلام در میانمار

دانلود تحقیق در مورد بخش دوم...

دانلود تحقیق در مورد بتن سقف مگر

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد باکتریها گروهی از موجودات تک یاخته

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد بافت اسکلرانشیم

دانلود تحقیق در مورد بافت اسکلرانشیم...

دانلود تحقیق در مورد بافت دان و عملکرد مرغ گوشتی

دانلود تحقیق در مورد بافت دان و...

دانلود تحقیق در مورد بافت شناسی استخوان

دانلود تحقیق در مورد بافت...

دانلود تحقیق در مورد باغبانی

دانلود تحقیق در مورد باغبانی...

دانلود تحقیق در مورد بازیافت مواد 5 ص

دانلود تحقیق در مورد بازیافت...

دانلود تحقیق در مورد این کرم ها

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی گوشت طیور

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد ایمنی در مقابل مواد شیمیائی

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد اوصاف آب در قرآن

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد اوصاف آب در قرآن 14 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد امکان‌ دیدار و لقاء خداوند برای‌ مؤمنین‌ خوش‌ کردار

دانلود تحقیق در مورد امکان‌...

دانلود تحقیق در مورد اوره برای مصارف صنعتی 3ص

دانلود تحقیق در مورد اوره...

دانلود تحقیق در مورد امام هادیعلیه السلام پس از شهادت پدرگرامی شان

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت و ارزش غذایی پیاز 5ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت کلسیم در دوران بارداری

دانلود تحقیق در مورد اهمیت کلسیم در...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت سفال در باستان شناسی

دانلود تحقیق در مورد اهمیت سفال در...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت اقتصادی و جایگاه گلکاری در ایران

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت خانواده و جایگاه حساس آن در جامعه 8 ص

دانلود تحقیق در مورد اهمیت خانواده و...

دانلود تحقیق در مورد اهمیت اقتصادی و جایگاه گلکاری در ایران 5ص

دانلود تحقیق در مورد اهمیت اقتصادی...

دانلود تحقیق در مورد اهل دوغ هستید یا نوشابه

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد انیمیشن 14 ص

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذی آنها

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد انقلاب، عدالت اجتماعی و آزادی

دانلود تحقیق در مورد انقلاب، عدالت...

دانلود تحقیق در مورد انقلاب صنعتی 8 ص

دانلود تحقیق در مورد انقلاب صنعتی...

دانلود تحقیق در مورد انقلاب روسیه

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد آیین راستین دوست یابی

دانلود تحقیق در مورد آیین راستین...

دانلود تحقیق در مورد آیین اسلام

دانلود تحقیق در مورد آیین...

دانلود تحقیق در مورد آهنگری

دانلود تحقیق در مورد آهنگری...

دانلود تحقیق در مورد آیا اعتقاد به شفاعت اشکال دارد

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ترکیبات شیمیایی

تحقیق در مورد ترکیبات شیمیایی...

تحقیق در مورد تست ذرات مغناطیسی

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد ترمودینامیکک 8 ص

تحقیق در مورد ترمودینامیکک...

تحقیق در مورد ترمزهای ABS

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد تحقیقات نوین در خصوص ترنر چرخش تخم مرغ 28 ص

تحقیق در مورد تحقیقات...

تحقیق در مورد ترمزهای چندکاناله و ضدبلوکه ABS

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد تأثیر درجه حرارت های متفاوت در طول انکوباسیون بر روی کیفیت جوجه ها 28 ص

تحقیق در مورد تأثیر درجه حرارت...

تحقیق در مورد بررسی آرای دکتر حسین نصر در باب علوم اسلامی 25 ص

تحقیق در مورد بررسی آرای دکتر...

تحقیق در مورد بیست و پنج خاطره از امام خمینی

تحقیق در مورد بیست و پنج...

تحقیق در مورد انواع جوشکاری 33 ص

تحقیق در مورد انواع جوشکاری ...

تحقیق در مورد امکان‌ دیدار و لقاء خداوند برای‌ مؤمنین‌ خوش‌ کردار

تحقیق در مورد امکان‌...

تحقیق در مورد امام هادیعلیه السلام پس از شهادت پدرگرامی شان

تحقیق در مورد امام هادیعلیه السلام...

تحقیق در مورد امام خمینى و نظم عادلانه جهانى

تحقیق در مورد امام خمینى و...

تحقیق در مورد انحراف از دین

تحقیق در مورد انحراف...

دانلود بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری
دانلود بررسی سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS
دانلود بررسی تاریخچه فرشبافی در شهر هفتکل استان خوزستان
دانلود بررسی تثبیت و تورم خاک رس گرگان توسط گیاه بامبو 30 اسلاید
دانلود برداشت ازروایات وایات طبی
دانلود تحقیق در مورد تاریخچه نقاشی 10 ص
دانلود تحقیق در مورد تفسیر سوره روم
دانلود تحقیق در مورد بیمه
دانلود بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری
دانلود بررسی سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS
دانلود ایمنی جرثقیل
تحقیق در مورد آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

کلمات کلیدی :سوخت رسانی کاربراتوری سیستمهای سوخت رسانی های سوخت رسانی جریان هوای افقی نظر فضای تعمیراتی برای شرایط مختلف سوخت برای شرایط سیستم سوخت رسانی سوخت رسانی این نوع سیستم های نوع کاربراتور رسانی کاربراتوری سیستمهای سوخت پمپ شتابهنه کاربراتور سیستم کاربراتوری موتور رسانی انجام ونتوری
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت بیماری دژنراتیو مفصل DJD

پاورپوینت بیماری دژنراتیو مفصل DJD

پاورپوینت بیماری دژنراتیو مفصل DJD

تعداد اسلاید: 20

زبان: فارسی









سایر محصولات :
پاورپوینت بیماری دژنراتیو مفصل DJD

پاورپوینت بیماری دژنراتیو مفصل...

دانلود فایل ورد word الگوریتم طبقه بندی k نزدیک ترین همسایه فازی داده برای محرمانگی در محاسبات ابری

دانلود فایل ورد...

پاورپوینت درباره استاندارد حسابداری فعالیتهای ساخت املاک

پاورپوینت درباره استاندارد حسابداری فعالیتهای ساخت...

تحقیق درباره ی روابط خارجی ایران در زمان نادر شاه 48ص

تحقیق درباره ی روابط خارجی ایران در...

پاورپوینت بیماری آنگارا در طیور

پاورپوینت بیماری آنگارا در طیور...

وصیت نامه امام خمینیره 28 صفحه در قالب word

وصیت نامه امام خمینیره 28 صفحه در...

پاورپوینت درس استاتیک

پاورپوینت درس استاتیک...

دانلود جزوه فوق العاده کامل و نمونه سوال امتحان پایان ترم درس ماشین های الکتریکی سه فاز به فرمت pdf

دانلود جزوه فوق العاده کامل و نمونه...

تحقیق درباره ی کتاب سوزی ایران و مصر 14ص

تحقیق درباره ی کتاب سوزی ایران و...

پاورپوینت ارگوتیسم در طیور

پاورپوینت ارگوتیسم در...

تحقیق درباره ی سهراب زندگی شخصی سهراب سپهری 30ص

تحقیق درباره ی...

پاورپوینت درباره اسپم تصویر یا Image spam

پاورپوینت درباره اسپم تصویر یا...

تحقیق درباره ی زندگی و هنر شاملو 36ص

تحقیق درباره ی زندگی و هنر شاملو...

پاورپوینت Gapes سینگاموس تراکه آ

پاورپوینت Gapes سینگاموس تراکه...

دانلود فایل ورد word خوشه‏ بندی توافقی بر روی داده‏های توزیع شده ناهمگن

دانلود فایل ورد word خوشه‏...

پاورپوینت درباره ارزیابی عملکرد کارکنان

پاورپوینت درباره ارزیابی...

پاورپوینت درباره Zoom از دنیای کوچک تا دنیای بزرگ

پاورپوینت درباره Zoom از دنیای...

دانلود فایل ورد word آنالیز خطای جبران اثر حرکت سکو در کیفیت تصویربرداری راداری در مدstripmap

دانلود فایل ورد word...

پاورپوینت درباره دستگاه XRF

پاورپوینت درباره دستگاه XRF...

پاورپوینت درباره F_SECURE PSBF_SECURE PSB

پاورپوینت درباره F_SECURE PSBF_SECURE...

پاورپوینت دستورالعمل های آزمایشگاهی طیور

پاورپوینت دستورالعمل های...

کاستوم ریکاوری twrp تست شده ی g900p

کاستوم ریکاوری twrp تست شده...

پاور پوینت ضدالتهاب ها اثرات درمانی و عوارض جانبی در دامپزشکی

پاور پوینت ضدالتهاب...

تحقیق در مورد غزلـّیات ِ مولوی وباز زائی فرهنگ ایران 54 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد غزلـّیات ِ مولوی وباز زائی فرهنگ ایران

تحقیق در مورد غزلـّیات ِ...

تحقیق در مورد فردوسی

تحقیق در مورد ...

پاورپوینت بازاریابی بنادر _ 19 اسلاید

پاورپوینت بازاریابی بنادر _ 19 اسلاید...

تحقیق در مورد فدریکوگارسیالوکا

تحقیق در مورد...

پاورپوینت بازاریابی بنادر _ 19 اسلاید

پاورپوینت بازاریابی بنادر _...

تحقیق در مورد طرح درس هدیه های آسمانی سجاد و سجاده درس 17 هدیه های آسمانی سوم ابتدایی 15 ص

تحقیق در مورد طرح درس...

پاورپوینت احتیاجات تغذیه ای در سگ

پاورپوینت احتیاجات تغذیه ای در سگ...

تحقیق در مورد صادق هدایت و ادبیات جدید فارسی 9ص

تحقیق در مورد صادق هدایت...

تحقیق در مورد شرح حال مولوی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سهراب سپهری0

تحقیق در مورد سهراب سپهری0...

پاورپوینت بازاریابی بنادر _ 19 اسلاید

پاورپوینت بازاریابی بنادر _ 19 اسلاید...

پاورپوینت اختلالات اعصاب محیطی

پاورپوینت اختلالات اعصاب محیطی...

پاورپوینت درباره PTSD

پاورپوینت درباره PTSD...

تحقیق در مورد سید جلال آل احمد،

تحقیق در مورد ...

پاورپوینت آرتریت ها و پان استئوتیس

پاورپوینت آرتریت ها و پان استئوتیس...

تحقیق در مورد سعدی 10 ص

تحقیق در مورد سعدی...

تحقیق در مورد دهخدا شاعر یا استاد شعر

تحقیق در مورد دهخدا شاعر...

پاورپوینت تاثیر موسیقی بر حیوانات

پاورپوینت تاثیر موسیقی بر حیوانات...

تحقیق در مورد روش یادگیری مشارکتی 14 ص

تحقیق در مورد روش یادگیری مشارکتی...

تحقیق در مورد دلایل مرگ سقراط

تحقیق در مورد دلایل مرگ سقراط...

تحقیق در مورد زبان شناسی

تحقیق در مورد زبان شناسی...

تحقیق در مورد درس شناخت مأخذ 44 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد داستان کوتاه در ادبیات نوین ایران

تحقیق در مورد داستان...

پاورپوینت اصول مایع درمانی در دامپزشکی
پاورپوینت اهمیت لنگش در گاو شیری
پاورپوینت بیماریها و روش های جراحی جیب حلقی اسب
پاورپوینت انتقال خون در دام بزرگ
پاورپوینت اصول مایع درمانی در دامپزشکی
پاورپوینت رهیافت های سزارین در گاو
پاورپوینت گندیدگی سم یا فلگمون بین انگشتی در گاو
پاورپوینت رفتارشناسی در سگ و گربه
پاورپوینت اقدامات اورژانسی در دام کوچک
پاورپوینت اهمیت لنگش در گاو شیری
پاورپوینت بیماریها و روش های جراحی جیب حلقی اسب
پاورپوینت مدیریت زخم و پانسمان در دام کوچک
پاورپوینت طب سوزنی در دام کوچک
پاورپوینت شوک در دامپزشکی
پاورپوینت بیماری آنگارا در طیور
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت ارگوتیسم در طیور
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت Gapes (سینگاموس تراکه آ)
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت دستورالعمل های آزمایشگاهی طیور
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت واکسیناسیون در طیورصنعتی
پاورپوینت بیماری عضله سبز
پاورپوینت برنامه واکسیناسیون در اردک
پاورپوینت خستگی مرغان تخم‌ گذار در قفس (Cage Layer Fatigue)
پاورپوینت آسیت در طیور
پاورپوینت کانیبالیسم در طیور
پاورپوینت بیماری عفونت ORT در طیور
پاورپوینت کلسیم تتانی در طیور
پاورپوینت سالپنژیت در طیور
پاورپوینت بیماری مایکوز چینه دان در طیور

کلمات کلیدی :اوروینت بیماری دژنراتیو بیماری دژنراتیو مفصل djd اوروینت بیماری اوروینت بیماری دژنراتیو مفصل بیماری دژنراتیو djd اوروینت مفصل djd دژنراتیو بیماری اوروینت
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

سورس کد اکشن بار همراه با اسنیپر

سورس کد اکشن بار همراه با اسنیپر

سورس کد اکشن بار همراه با اسنیپر

نوشته شده در محیط ایکلیپس

ساده و شیک









سایر محصولات :
سورس کد اکشن بار همراه با اسنیپر

سورس کد اکشن...

پاورپوینت علوم تجربی سوم دبستان

پاورپوینت علوم تجربی سوم دبستان...

فایل دامپ T116

فایل دامپ T116...

پاورپوینت ریاضی سوم دبستان

پاورپوینت ریاضی سوم دبستان...

پاورپوینت فارسی سوم دبستان

پاورپوینت فارسی سوم دبستان...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و کامپیوتر_ویرایشگر

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید...

پاورپوینت آفرینش شگفت انگیز

پاورپوینت آفرینش شگفت انگیز...

جزوه دست نویس اقتصاد خرد محسن نظری

جزوه دست نویس اقتصاد...

آداب جماع و فرزند آوری از منظر اسلام

آداب جماع و فرزند آوری از...

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر با موبایل

دانلود نرم افزار...

تحقیق قالب لغزنده

تحقیق قالب لغزنده...

حرفه ای شو

حرفه ای شو...

سورس پروژه بازی فکر و بکر اندروید

سورس پروژه بازی فکر...

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34 صفحهword

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34 صفحهword...

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34 صفحهword

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34...

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34 صفحهword

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34...

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34 صفحهword

تحقیق درباره نگرش سیستمی_34 صفحهword...

بررسی تاثیر تکنولوژی و فناوری اطلاعات بر نیروی انسانی در سازمانها _11 صفحه

بررسی تاثیر تکنولوژی و...

بررسی تاثیر تکنولوژی و فناوری اطلاعات بر نیروی انسانی در سازمانها _11 صفحه

بررسی تاثیر تکنولوژی...

بررسی تاثیر تکنولوژی و فناوری اطلاعات بر نیروی انسانی در سازمانها _11 صفحه

بررسی تاثیر تکنولوژی...

بررسی تاثیر تکنولوژی و فناوری اطلاعات بر نیروی انسانی در سازمانها _11 صفحه

بررسی تاثیر تکنولوژی و...

مشکل در فلش Y530_u00

مشکل در فلش Y530_u00...

دانلود گزارش کارورزی در شرکت الکتروتنکیک رازی

دانلود گزارش کارورزی ...

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره قانون آزادی اطلاعات فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره قانون آزادی...

دانلودمقاله بررسی کامل قانون مدنی ایران فرمتdoc

دانلودمقاله بررسی کامل قانون مدنی ایران...

برنامه ای که ده عدد می گیرد ومرتب می کند.

برنامه ای که ده عدد...

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره قانون گمرکات افغانستان فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره...

دانلود تحقیق پیرامون قانون کار جمهوری اسلامی ایران فرمتdoc

دانلود تحقیق پیرامون قانون کار جمهوری...

دانلودمقاله بررسی کامل قانون کار جمهوری اسلامی ایران فرمتdoc

دانلودمقاله بررسی کامل...

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره قانون کار فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل...

دانلود بیش از 80 تم و قالب برای تلگرام دسکتاپ ویندوز فقط 300 تومن

دانلود بیش از 80 تم و قالب...

طرح تفصیلی شیروان

طرح تفصیلی شیروان...

پاورپوینت درباره ی کدگذاری حوادث و سوانح

پاورپوینت درباره ی کدگذاری حوادث...

برنامه ای که چند عدد را بگیرد و بزرگترین عدد را نمایش دهد.

برنامه ای که چند عدد...

پاورپوینت درباره ی کتابچه راهنمای بخش فک و صورت و طب تسکینی و درد

پاورپوینت درباره ی کتابچه راهنمای بخش...

دانلود گزارش کارورزی در خدمات فنی تکنیک کاران

دانلود گزارش کارورزی در...

ویژگی های کشورهای درحال توسعه در زمینه انتقال تکنولوژی،دورباطل عقب ماندگی و وابستگی تکنولوژیکی

ویژگی های کشورهای درحال توسعه در...

دانلود گزارش کارورزی درکارخانه ذوب فلزات

دانلود گزارش کارورزی درکارخانه...

پاورپوینت درباره ی کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی

پاورپوینت درباره ی کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی...

نهادگرایان

نهادگرایان...

مکتب وابستگی

مکتب وابستگی...

مکاتب کلاسیک و نئوکلاسیک

مکاتب کلاسیک و نئوکلاسیک...

دانلود گزارش کارورزی در نمایندگی مجاز سایپا یدک

دانلود گزارش کارورزی در نمایندگی مجاز...

مفاهیم پایه و اساسی تکنولوژی

مفاهیم پایه و...

دانلود آموزش جامع الکتروکاردیوگرافی به زبان انگلیسی
برنامه تفضیلی پیش‌دانشگاهی تجربی
آموزش نکات ترمودینامیک شیمیایی
دانلود کتاب کار زیست‌شناسی دهم
100 نکته و عبارت غول و کلیدی ویژه آزمون زیست
آزمون جمع‌بندی زیست 1 رشته تجربی
جمع بندی شیمی دوم ویژه کلیه دانش آموزان دوم، سوم و چهارم دبیرستان
نمونه پرسشنامه نظم تحصیلی
دانلود نمونه پرسشنامه خلاقیت
آموزش ملودی سلطـان قلبها گیتار
فایل آرپژ شماره 1 مخصوص گیتار
نت ملودی گل سنگ گیتار به همراه فایل صوتی
دانلود پاورپوینت جرثقیل تاورکرین
پاورپوینت مزایای نمای خشک
کتاب تحلیل رفتار سازمانی رویکرد انتقادی
دانلود کتاب تئوری های مدیریت
رابطه نوآوری و دانش تجربی در بازاریابی صادراتی
علامت های اختصاری در نت نویسی و نت خوانی موسیقی
دانلود نت قطعه Mona Waltz مخصوص گیتار
نت قطعه At Sundown مخصوص گیتار
پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار)
پاورپوینت بازاریابی اینترنتی
پاورپوینت هفت سین
کتاب ماجرای شیمی یازدهم فصل اول
دانلود روش استخراج انباره ای
دانلود کتاب پستچی همیشه دوبار زنگ میزند
دانلود کتاب تکنیک های افزایش هوش هیجانی 71 صفحه
دانلود هوش فرهنگی
دانلود فایل سنجش هوش کودکان
مجموعه تستهای مدیریت منابع انسانی آرمسترانک
دانلود فیلم فضانوردان در راه جام جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
نرم افزار ریست کردن مدت زمان استفاده ازمایشی از انتی ویروس Kaspersky + فیلم اموزشی
برنامه نویسی تابعی در مقابل شی گرا
فروشگاه رایگان اندروید
دانلود البوم پرطرفدار akon با نام Stadium 2015
نرم افزار قافیه یاب
نقشه کشی ساختمان
نرم افزار تندخوانی ارجینال و افزایش مهارت های چشمی در خواندن
داس‍ت‍ان‌ ل‍ی‍ل‍ی‌ و م‍ج‍ن‍ون‌
مشاهده کره زمین در دسکتاپ
نرم افزار چک کردن بانک ایمیل و تشخیص بانک فعال ایمیل
دانلود قصه ی شلغم پر برکت
حذف نرم افزار ها در ویندوز
نرم افزار مقایسه فایل ها و فولدرها
مجموعه کامل آموزش طراحی قالب وبلاگ و سایت
گل کلم قاتل سرطان !
جزوات جلسات تغییریافته عفونی نظری
چگونه برای کنکور باید بخوانیم ؟
کسب درآمد حرفه ای از اینترنت در 1 هفته
ساخت تصاویر متنی از عکس
نرم افزار قصه صوتی ویژه کودکان ویژه اندروید
ویدیو دیدنی راز زندگی
ماشین حساب قدرتمند و پیشرفته
شیرین بیان
جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDB
کاتالیز واکنشهای دیلز- آلدر در آب
فرق بین عشق و هوس چیست؟
دانلود نرم افزار پاکسازی ردپا در ویندوز (سفارشی)
نرم افزار طراحی 2D-CAD
ایجاد افکت روی عکس
دانلود فیلم فضانوردان در راه جام جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
دانلود تحقیق طرح توجیهی باشگاه اسب سواری
خلاصه درس اقتصاد پایه دهم دبیرستان
کتاب زبان تخصصی برق
نرم اندروید آموزش زبان انگلیسی بالون
پاورپوینت آموزشی PCS7 به زبان فارسی
کتاب مدار منطقی نلسون (فارسی)
جزوه فلسفه پیش رشته انسانی
دریافت 3 کتاب ضروری اتنوموزیکولوژی
ترجمه قواعدحل تمارین عربی یازدهم انسانی
جزوه خلاصه کتاب میکروب شناسی جاوتز
جزوه فصل اول هندسه یازدهم
خلاصه نکات درس اقتصاد دهم انسانی
جزوه ایمنی در آزمایشگاه شیمی
لیست ایمیل های فعال ایرانی (اپدیت جدید )
دانلود کتاب کنترل رسوبات در سدهای انحرافی رودخانه ها
فروشگاه رایگان اندروید
خلاصه ای در مورد مراحل کار با نرم افزار ER Mapper
تمامی ساختار های مهم شیمی کنکور
جزوه طیف نگاری نشر نوری OES
آموزش جامع و کامل نرم افزار Chem3D
جزوه خلاصه کتاب تئوری های مدیریت
جزوه علم النفس رشته روانشناسی
جزوه کدینگ لغات زبان انگلیسی پیش دانشگاهی
جزوه کامل و عالییی ادبیات دهم
تمرین و مسائل فیزیک 1 پایه دهم فصل اول
دانلود کتاب روانشناسی An Introduction to Cognitive Psychology: Processes and Disorders
جدول مقایسه ای خواص فیزیکی و شیمیایی انواع سوخت
پاورپوینت شیمی آلی پیشرفته
ضوابط طراحی بیمارستان کودکان

کلمات کلیدی :بار همراه اکشن بار
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در خصوص طبقه بندی بیماریهای عصبی عضلانی بر اساس معیار های بالینی، آنالیزهای ملگولی و ایمونوهیستوشیمی در بیماران ایرانی

طبقه بندی بیماریهای عصبی-عضلانی بر اساس معیار های بالینی، آنالیزهای ملکولی

و ایمونوهیستوشیمی در بیماران ایرانی

فرمت فایل:وورد

تعداد صفحه:11

هدف: بیماریهای عصبی عضلانی یک گروه هتروژنوس از بیماریهای وراثتی است. بیش از 150 نوع از این گروه از بیماریها تاکنون شناسایی شده است. اگر چه اختلالات عضلانی کودکان یکی از علل اصلی ناتوانی می‌باشد، پیشرفتهای چشمگیری در زمینه علل ژنتیکی این بیماریها صورت گرفته است،که در زمینه پیشگیری و تشخیص آن بسیار مهم می‌باشد. معیارهایی که برای طبقه بندی این بیماریها استفاده می‌شود عبارتند از: سن بروز بیماری، میزان پیشرفت بیماری و نوع وراثت.

بیماریهای عصبی عضلانی به چهار دسته طبقه بندی می‌شوند:

میوپاتیها (بیماریهای دیستروفی عضلانی)؛ نوروپاتی‌ها (بیماری شارکوت ماری توث) بیماریهای محل اتصال عصب و عضله (سندرم میاستنی مادرزادی)، بیماریهای نورون حرکتی(آتروفی عضلانی نخاعی).

هدف از این مطالعه طبقه بندی بیماریهای عصبی عضلانی بر اساس معیارهای بالینی و آنالیزهای مولکولی و ایمنو هیستو شیمی در بیماران ایرانی مراجعه کننده به مرکز تحقیقات ژنتیک است. از آنجایی که بیماریهای عصبی – عضلانی دومین معلولیت شایع می‌باشد لزوم بررسی بیشتر در مورد این گروه از بیماریها، در جمعیت ایران ضروری می‌باشد. بدین ترتیب این مطالعه برای اولین بار بر روی بیماران ایرانی صورت گرفت که پس از اخذ فرم رضایت نامه بررسی‌های ذکر شده انجام گردید.

روش بررسی: در مجموع در این تحقیق 143 بیمار مشکوک به نقصهای عصبی عضلانی ارجاع شده به مرکز تحقیقات ژنتیک تحت معاینه بالینی و انجام آزمایشات آنزیم‌های عضلانی و الکترومیوگرافی قرار گرفتند و پس از آن بر حسب مورد آزمایشات ملکولی و ایمونوهیستوشیمی انجام گرفت.

یافته‌ها: 82 بیمار با دیستروفی عضلانی میوتونیک، 19 بیمار با دیستروفی عضلانی دوشن و بکر، 6 بیمار دیستروفی میوتونیک مادرزادی(CMD)، 3 بیمار FSHD، 10 بیمار آتروفی عضلانی نخاعی (SMA)،2 بیمار دیستروفی میاستنی مادرزادی (CMS) و21 بیمار مشکوک به دیستروفی عضلانی کمربند لگنی- شانه‌ای (LGMD) بودند.

در مورد سایر موارد نیاز به بررسی مولکولی بیشتر و بررسی دقیق تر برحسب علایم بود که در این تحقیق جای نمی‌گرفت.









سایر محصولات :
تحقیق در خصوص طبقه بندی بیماریهای عصبی عضلانی بر اساس معیار های بالینی، آنالیزهای ملگولی و ایمونوهیستوشیمی در بیماران ایرانی

تحقیق در خصوص طبقه بندی بیماریهای عصبی...

دانلود در مورد موضوع بیماری های کبدی و در مان

دانلود در مورد موضوع بیماری های کبدی...

دانلود نت کات نرم افزار کنترل کامل وای فای و قطع ارتباط دیگران از اینترنت NetCut

دانلود نت کات نرم افزار کنترل...

مبانی نظری و پیشینه رابطه ورزش با عزت نفس و شادکامی

مبانی نظری و پیشینه...

مبانی نظری و پیشینه رابطه نگرش مذهبی با بهزیستی روانشناختی و فرسودگی شغلی

مبانی نظری و...

مبانی نظری و پیشینه رابطه کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی بر اثربخشی سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه کیفیت زندگی...

مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی

مبانی نظری و...

مبانی نظری و پیشینه رابطه کمال گرایی و سرسختی با رضایت زناشویی

مبانی نظری و...

پاورپوینت حیاط خانه های گرگان

پاورپوینت حیاط خانه...

مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های...

مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه...

مبانی نظری و پیشینه رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه فرهنگ سازمانی...

مبانی نظری و پیشینه رابطه طلاق با سازگاری زنان و کودکان

مبانی نظری و پیشینه رابطه طلاق با...

پاورپوینت شهر جرجان

پاورپوینت شهر جرجان...

حل المسائل کتاب روش های الکتروشیمی آلن بارد – ویرایش دوم

حل المسائل کتاب روش های...

داده های آماری شرکت های بورس اوراق بهادار در رابطه با تأمین مالی از طریق سهام،سود انباشته و بدهی از سال 88 تا 94

داده های آماری شرکت های...

حل المسایل شیمی معدنی شرایور

حل المسایل شیمی معدنی شرایور...

مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد _ پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان

مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد _...

پاورپوینت برج قابوس گنبدکاووس

پاورپوینت برج قابوس گنبدکاووس...

پرسشنامه ویژگی های برند

پرسشنامه ویژگی های برند...

حل المسائل شیمی آلی وید ویرایش هشتم

حل المسائل شیمی...

دانلود جزوه ریاضی یازدهم

دانلود جزوه ریاضی یازدهم...

فیلم آموزش حذف frp هوآوی اندروید 7

فیلم آموزش حذف frp...

دانلود جزوه ریاضی یازدهم

دانلود جزوه ریاضی یازدهم...

روش تست زنی شیمی دوم فصل 2

روش تست زنی شیمی دوم فصل 2...

حل المسائل شیمی آلی ولهارد ویرایش دوم

حل المسائل شیمی آلی ولهارد ویرایش...

کلیات طرح و ساخت سدهای خاکی

کلیات طرح و ساخت سدهای...

پاورپوینت روانشناسی رنگ در محیط کار

پاورپوینت روانشناسی رنگ در محیط کار...

کانی

کانی...

دانلود مقاله روانشناسی رنگ

دانلود مقاله روانشناسی رنگ...

آشنایی با مواد کامپوزیت ومروری بر کاربردهای آن در صنعت

آشنایی با مواد کامپوزیت ومروری...

نمای کامپوزیت الومینیوم

نمای کامپوزیت الومینیوم...

پاورپوینت زمینه های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران

پاورپوینت زمینه های شکل گیری انقلاب...

پاورپوینت اندیشه های راهبردی امام خمینی

پاورپوینت اندیشه های راهبردی امام خمینی...

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک...

پاورپوینت اکسیژن

پاورپوینت اکسیژن...

مطالعه و ارزیابی تاثیر اجتماعی احداث خیابان 12 متری غرب دره فرحزاد _ 17 برگ PDF

مطالعه و ارزیابی تاثیر...

پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران

پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای...

صنعت نانو در صنعت ساختمان

صنعت نانو در صنعت ساختمان...

نمونه سوالات فصل به فصل دروس مهارتی رایانه کار مقدماتی

نمونه سوالات ...

پاورپوینت اصول و مبانی تربیت بدنی

پاورپوینت اصول و مبانی تربیت...

کاربرد کامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه و بررسی دوام آنها

کاربرد کامپوزیت‌های FRP در...

پوستر نارسایی قلبی یا CHF

پوستر نارسایی قلبی یا CHF...

نمونه سوالات درس تایپ رایانه ای

نمونه سوالات درس تایپ رایانه...

پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت

پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت...

کاربرد کامپوزیت در صنعت ساختمان

کاربرد کامپوزیت در...

پاورپوینت کارآفرینی

پاورپوینت کارآفرینی...

نمونه سوالات درس ویندوز مقدماتی

نمونه سوالات درس...

دانلود تحقیق اصول و مبانی پست مدرنیسم مقدمه: شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می
توضیحات بیشتر - دانلود
نیروی محرکه از تاریخ دیدگاه شهید مطهری
موضوع تحقیق استراتژی شرکت ال جی (درس مدیریت استراتژی)
دانلود تحقیق در مورد سنگ های اتشفشان
تحقیق در موردچرخه عمر مجصول
تحقیق در مورد شرکت ابیک
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
دانلود تحقیق در مورد انواع سد
دانلود گزارش کارآموزی شرکت سایپا
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
توصیه های لازم برای برورش شتر مرغ
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس.؛
گزارش کارآموزی در چاپخانه.؛
گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP.؛

کلمات کلیدی :بیماریهای عصبی عضلانی بندی بیماریهای عصبی آروفی عضلانی نخاعی مرکز حقیقا ژنیک طبقه بندی بیماریهای بالینی آنالیزهای ملگولی طبقه بندی بیماریهای بیماریهای عصبی عصبی عضلانی میzwnj باشد دیسروفی عضلانی طبقه بندی بیماران ایرانی عضلانی نخاعی آروفی عضلانی میاسنی مادرزادی بیماریهای عصبی عضلانی بیماریهای بیمار دیسروفی میzwnj بررسی
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت جدیدخاموش کننده ها

دانلود پاورپوینت جدیدخاموش کننده ها

قسمتی از متن....

پایین ترین درجه حرارت است که در آن ماده به خودی خود مشتعل می شود یعنی ماده بدون نزدیک شدن به شعله یا منبع دیگر جرقه زنی ،خود بخود خواهد سوخت واین بدان معنا است که در شرایط خاص بعضی از مواد به خودی خود ایجاد حریق می نمایند

1-آتش گیری مستقیم

2- افزایش تدریجی دما

3-واکنش های شیمیایی

4-اصطکاک

5-تمرکز ذره بینی

6-الکتریسته جاری

7- الکتریسته ساکن

8- صاعقه

9- تراکم بیش از حد ماده سوختنی

نوع فایل : .pptx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 36 اسلاید









سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت جدیدخاموش کننده ها

دانلود پاورپوینت جدیدخاموش کننده ها...

تحقیق درباره مقایسه سیستم های پردازش اطلاعات دستی و کامپیوتری

تحقیق درباره مقایسه سیستم های...

دانلود پاورپوینت جدیدخاموش کننده دستی

دانلود پاورپوینت جدیدخاموش کننده دستی...

مد در کسب و کار

مد در کسب و...

دانلود پاورپوینت جدیدخانه

دانلود پاورپوینت جدیدخانه...

پاورپوینت زیست یازدهم میوز و تولید مثل جنسی

پاورپوینت زیست یازدهم میوز و تولید مثل...

Periodic Nanostructures

Periodic Nanostructures...

پاورپوینت روش تحقیق در مطالعات شهری

پاورپوینت روش تحقیق در مطالعات...

دانلود پاورپوینت جدیدخانه بهزادیانمعماریوضعیت بنا و شرایط فعلی

دانلود پاورپوینت جدیدخانه بهزادیانمعماریوضعیت بنا و...

پاورپوینت زیست یازدهم دستگاه تولید مثل در مرد

پاورپوینت زیست یازدهم دستگاه تولید...

تحقیق درباره سیستم های جرقه زنی الکترونیکی با تصویر

تحقیق درباره سیستم های جرقه زنی...

پاورپوینت زیست یازدهم دستگاه تولید مثل در زن

پاورپوینت زیست یازدهم دستگاه تولید مثل...

تحقیق درباره سیستم گرمایشی تابشی

تحقیق درباره سیستم گرمایشی تابشی...

طراح مد و لباسکوکوشانل

طراح مد و لباسکوکوشانل...

ساخت و مشخصه ­یابی لایه ­های نازک نانو کامپوزیتی Graphene_WO3 و بررسی خواص الکتروکرمیک

ساخت و مشخصه ­یابی...

تحقیق درباره سیستم های اطلاعاتی

تحقیق درباره سیستم های اطلاعاتی...

پاورپوینت زیست یازدهم رشد و نمو جنین

پاورپوینت زیست یازدهم رشد و نمو جنین...

تحقیق درباره سوئیچ شبکه

تحقیق درباره سوئیچ...

تحقیق درباره استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 9 حسابداری‌ پیمانهای‌ بلندمدت‌

تحقیق درباره استاندارد حسابداری‌ شماره‌...

تحقیق درباره زندگینامه سورنا یا سورن

تحقیق درباره زندگینامه سورنا یا سورن...

بهینه‌سازی عملیات حفاری و آتشباری در بلوک 1_ معدن آ.ه.ک کارخانه سیمان شرق مشهد

بهینه‌سازی عملیات حفاری...

کوبیسم

کوبیسم...

دانلود شناخت و طرح هادی روستای آقچه قلعه بویین زهرا

دانلود شناخت و طرح...

بیماری لکه طاووسی زیتون

بیماری لکه طاووسی زیتون...

تحقیق درباره انواع سوختگی ناشی از برق

تحقیق درباره انواع سوختگی ناشی از برق...

بیماری گال باکتریایی زیتون

بیماری گال باکتریایی زیتون...

تحقیق درباره سوختگی بر اثر جریان برق

تحقیق درباره سوختگی بر...

بررسی کنترل کننده های کانی سازی اندیس پلی متال کالچویه در جنوب شرق کوهپایه

بررسی کنترل کننده های کانی سازی اندیس...

دانلود پاورپوینت جدیدخانه های ایرانی

دانلود پاورپوینت جدیدخانه های ایرانی...

بیماری پوسیدگی فیتوفتورایی ریشه زیتون

بیماری پوسیدگی فیتوفتورایی ریشه زیتون...

امکان سنجی وطراحی سیستم تمام ویانیمه مکانیزه استخراج معدن زغال سنگ همکار

امکان سنجی وطراحی سیستم تمام...

Fullerenes From Synthesis to Optoelectronic Properties

Fullerenes From Synthesis to...

تحقیق درباره آشنایی و آموزش سوکت زنی و متعلقات به همراه آموزش گام به گام تصویری

تحقیق درباره آشنایی و آموزش...

بیماری آنتراکنوز زیتون

بیماری آنتراکنوز زیتون...

بازیابی یورپیوم و ایتریم از پودر لامپ مهتابی

بازیابی یورپیوم و ایتریم از...

تحقیق درباره زندگینامه شیخ اشراق حکیم سهروردی

تحقیق درباره زندگینامه شیخ...

بیماری سرکوسپوریوز زیتون

بیماری سرکوسپوریوز زیتون...

دانلود پاورپوینت جدیدخانه های تاریخی تبریز

دانلود پاورپوینت جدیدخانه...

امکان سنجی و طراحی سیستم تمام و نیمه مکانیزه استخرج معدن زغالسنگ همکار

امکان سنجی و طراحی سیستم...

تحقیق درباره زندگینامه سهراب سپهری

تحقیق درباره زندگینامه...

تحقیق درباره شوت و نحوه شوت زدن در فوتبال _ تصویر

تحقیق درباره شوت و نحوه...

پاورپوینت عایق ماندگار ICF

پاورپوینت عایق ماندگار ICF...

امکانسنجی وطراحی سیستم تمام و یانیمه مکانیزه استخراج معدن زغال سنگ همکار

امکانسنجی وطراحی سیستم تمام و یانیمه ...

دانلود پاورپوینت هندوانه
دانلود پاورپوینت جدیدهنر در تمدن اسلامى
دانلود پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن در گیاه و باغبانی
دانلود پاورپوینت جدیدهوش مصنوعی و سیستم خبره
دانلود پاورپوینت انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش
دانلود پاورپوینت جدید� هوش،تعریفهای مختلف و بهره هوشی
دانلود پاورپوینت جدیدهویت واقتدار ملی
دانلود پاورپوینت لاروهای خارج روده ای کرمهای نواری انسان
دانلود پاورپوینت بررسی و کنترل همه گیری ها
دانلود پاورپوینت یولاف
دانلود پاورپوینت جدیدارتباطات و امپریالیسم فرهنگی
دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در جوشکاری
پاورپوینت درباره بررسی فراوانی نسبی آنمی آپلاسو تیک در استان یزد و علل آن
دانلود پاورپوینت جدیدعامل و محیط
دانلود پاورپوینت عاملهای هوشمند
دانلود پاورپوینت جدیدهوش مصنوعی
دانلود پاورپوینت جدیدحسابداران دادگاهی و عدالت
دانلود پاورپوینت جدیدمباحث اولیه حسابداری مدیریت
دانلود پاورپوینت جدیدحسابداری ناب
دانلود پاورپوینت جدیداخلاق در حسابداری و اقتصاد
دانلود پاورپوینت جدیددرنگی در اشعار قیصر امین پور
دانلود پاورپوینت جدیدانگیزش
دانلود پاورپوینت جدیدطبقه بندی عملیات در بودجه ایران
دانلود نمونه سوالات استخدامی (جدید)
دانلود پاورپوینت جدیدآنچه باید در مورد انفلوانزا بدانیم
دانلود پاورپوینت جدید انگــور
دانلود پاورپوینت جدیددر اطراف ما هوا وجود دارد
دانلود پاورپوینت جدیدحسابداری دارایی های ثابت و نامشهود
دانلود پاورپوینت جدید امنیت وب
دانلود پاورپوینت جدیدآموزش عکاسی پرتره
دانلود پاورپوینت جدید ریاضیدانان ایرانی
دانلود پاورپوینت جدیدآموزش سلامت
دانلود پاورپوینت جدیدآموزش بخیه
دانلود پاورپوینت جدیدارائه روشی برای شناسایی کاراکترهای دستنویس، برپایه شبکه LVQ
دانلود پاورپوینت جدیدمفاهیم قانونی بهداشت در عمل
دانلود پاورپوینت جدیدآموزش فعالActive Teaching
دانلود پاورپوینت بررسی و کنترل همه گیری ها
دانلود پاورپوینت جدیدخدمات متقابل ایران واسلام
دانلود پاورپوینت جدید سایبرژورنالیسم
دانلود پاورپوینت جدیدکار همراه با آسودگی و امنیت
دانلود نمونه سوالات استخدامی (جدید)
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت جدیددر اطراف ما هوا وجود دارد
دانلود پاورپوینت جدید تقسیم اموال میان شرکا
دانلود پاورپوینت هندوانه
دانلود پاورپوینت جدیدهنر در تمدن اسلامى
دانلود پاورپوینت هورمون های گیاهی و کاربرد آن در گیاه و باغبانی
دانلود پاورپوینت جدیدهوش مصنوعی و سیستم خبره
دانلود پاورپوینت انتخاب رشته تحصیلی،دانشگاهی و شغل بر اساس هوش
دانلود پاورپوینت جدید� هوش،تعریفهای مختلف و بهره هوشی
دانلود پاورپوینت جدیدهویت واقتدار ملی
دانلود پاورپوینت لاروهای خارج روده ای کرمهای نواری انسان
دانلود پاورپوینت بررسی و کنترل همه گیری ها
دانلود پاورپوینت یولاف
دانلود پاورپوینت جدیدارتباطات و امپریالیسم فرهنگی
دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در جوشکاری
پاورپوینت درباره بررسی فراوانی نسبی آنمی آپلاسو تیک در استان یزد و علل آن
دانلود پاورپوینت جدیدعامل و محیط
دانلود پاورپوینت عاملهای هوشمند
دانلود پاورپوینت جدیدهوش مصنوعی
دانلود پاورپوینت جدیدحسابداران دادگاهی و عدالت
دانلود پاورپوینت جدیدمباحث اولیه حسابداری مدیریت

کلمات کلیدی :پاورپوینت جیخاموش کننه انلو پاورپوینت جیخاموش جیخاموش کننه پاورپوینت جیخاموش انلو پاورپوینت
  • محمد محمدی